Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 08:40Det svar jag fick från min sjukgymnast när jag brutit benet precis ovanför fotleden, sent i oktober, och tog bort gipset i december, var att "träna och ansträng så mycket du känner för, men svullnar ledband upp och det gör ont efteråt, så är de för mycket
Det svar jag fick från min sjukgymnast när jag brutit benet precis ovanför fotleden, sent i oktober, och tog bort gipset i december, var att "träna och ansträng så mycket du känner för, men svullnar ledband upp och det gör ont efteråt, så är de för mycket
Quote from Jonas Täng on 17 March 2009, 10:08Jag vill gärna ge din sjukgymnast rätt i att det kanske är väl häftigt med en halvmara redan i vår. Det kommer fler Göteborgsvarv! Kör du för hårt nu riskerar du att du inte blir riktigt bra - och då kanske det inte blir några fler varv. Alls.
Å andra s
Jag vill gärna ge din sjukgymnast rätt i att det kanske är väl häftigt med en halvmara redan i vår. Det kommer fler Göteborgsvarv! Kör du för hårt nu riskerar du att du inte blir riktigt bra - och då kanske det inte blir några fler varv. Alls.
Å andra s
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 14:02Tack för alla tips.
Jag fortsätter min löpning hon trillade inte av stolen när jag sa att sprang 5 km och jag får inte ont efteråt sen är det väl hur snabbt man törs öka längden vad det gäller själva benet så ska det inte vara nåt problem om jag får probl
Tack för alla tips.
Jag fortsätter min löpning hon trillade inte av stolen när jag sa att sprang 5 km och jag får inte ont efteråt sen är det väl hur snabbt man törs öka längden vad det gäller själva benet så ska det inte vara nåt problem om jag får probl
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 10:36Någon som har en plats till göteborgsvarvet att sälja??
Någon som har en plats till göteborgsvarvet att sälja??
Quote from linda andersson on 29 March 2009, 18:40Nu är vi 1111 st. 🙂
Nu är vi 1111 st. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 19:11Jag skall vara funktionär. Räknas det?? 😉
Jag skall vara funktionär. Räknas det?? 😉
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 19:17Funktionär som står och serverar öl halvägs? Håller tummarna för att det är så.
Funktionär som står och serverar öl halvägs? Håller tummarna för att det är så.
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 19:45Höll på att skriva "NEJ" men det alternativet, Anders N, måste jag ju ge klartecken för 😉
Höll på att skriva "NEJ" men det alternativet, Anders N, måste jag ju ge klartecken för 😉
Quote from ellen olsson on 29 March 2009, 22:32Det är väl inga problem att kombinera? Gratis är gott! 🙂
Det är väl inga problem att kombinera? Gratis är gott! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 22:40hahaha ljuvligt, Olof...... samma banderol i år och jag håller paus!
hahaha ljuvligt, Olof...... samma banderol i år och jag håller paus!