Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 09:29Om man INTE rakar benen, så är det OK med Biltema.
Jag körde med biltema skydden i morse ( -17 grader)
De funkade utmärkt. Tack vare trasiga dragkedjor slapp jag även kondens under skydden .-)
Om man INTE rakar benen, så är det OK med Biltema.
Jag körde med biltema skydden i morse ( -17 grader)
De funkade utmärkt. Tack vare trasiga dragkedjor slapp jag även kondens under skydden .-)
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 09:52Martin: I hear, I hear! (t+)
Martin: I hear, I hear! (t+)
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 11:12Bra Martin att du har styrt upp diskussionen! (t+)
Bra Martin att du har styrt upp diskussionen! (t+)
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 11:23http://www.youtube.com/watch?v=2ALSkzmx5ko&feature=player_embedded#
http://www.youtube.com/watch?v=2ALSkzmx5ko&feature=player_embedded#
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 11:27Det blir snyggare o bättre med Biltemas skoskydd o söndriga "dragkedjor" än spinningskor i varje fall.
Då går det att använda silvertape som"dragkedja".
Det blir snyggare o bättre med Biltemas skoskydd o söndriga "dragkedjor" än spinningskor i varje fall.
Då går det att använda silvertape som"dragkedja".
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 11:55Gaffertejp ... testa det nån gång. Samma egenskaper som silvertejp MEN ... den är gjord för att kunna plockas bort utan att förstöra ytan den har suttit på. Scenarbetare använder det eftersom de inte vill lämna kraftiga märken efter sig när de är "on loca
Gaffertejp ... testa det nån gång. Samma egenskaper som silvertejp MEN ... den är gjord för att kunna plockas bort utan att förstöra ytan den har suttit på. Scenarbetare använder det eftersom de inte vill lämna kraftiga märken efter sig när de är "on loca
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 12:36Enda skillnaden är väl att den där tejpen är svart.
Enda skillnaden är väl att den där tejpen är svart.
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 12:37Det skiljer på klistret med.
Det skiljer på klistret med.
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 12:51Gaffertejp kommer i olika färger. Det finns inte mycket gaffertejp och silvertejp har gemensamt, inte annat än att de sitter säkert bägge två och är starka. Silvertejp kan du slita hårt med att få bort, och kanske få bort en stor del av ytan den satte på.
Gaffertejp kommer i olika färger. Det finns inte mycket gaffertejp och silvertejp har gemensamt, inte annat än att de sitter säkert bägge två och är starka. Silvertejp kan du slita hårt med att få bort, och kanske få bort en stor del av ytan den satte på.