Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 15:48Helt ok.
Jag är inte den som sur(r)ar på nätet. Det överlåter jag till andra.
Helt ok.
Jag är inte den som sur(r)ar på nätet. Det överlåter jag till andra.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 16:10Bra! Vanligtvis är jag inte den som reagerar heller utan brukar bara gå vidare. Men jag tyckte jag kunde städa upp efter mig innan jag gick vidare.
Bra! Vanligtvis är jag inte den som reagerar heller utan brukar bara gå vidare. Men jag tyckte jag kunde städa upp efter mig innan jag gick vidare.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 17:00vackert!
*fäller en tår*
vackert!
*fäller en tår*
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 17:08Fäll den tåren på motionscykel inomhus, du. Tår/kind/kylan är en dålig kombination.
Fäll den tåren på motionscykel inomhus, du. Tår/kind/kylan är en dålig kombination.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 17:30Men egentligen är det väl inget svårlöst problem för SPD-blocket, skulle ju räcka att sälja skor med t.ex 1cm tjockare sula där man från ovansidan har blocket nedfräst och då kan lägga en 1cm valfri isolerande material ovanpå spd-blocket och sen sula som
Men egentligen är det väl inget svårlöst problem för SPD-blocket, skulle ju räcka att sälja skor med t.ex 1cm tjockare sula där man från ovansidan har blocket nedfräst och då kan lägga en 1cm valfri isolerande material ovanpå spd-blocket och sen sula som
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 17:39Det är praktiskt med LOOKpedaler på vintern.
Det är praktiskt med LOOKpedaler på vintern.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 17:50Blir de så pass mycket högre?
Blir de så pass mycket högre?
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 23:48Skor med 1 cm tjockare sula skulle bli klumpiga och tunga.
Jag har lagt aluminiumfolie under innersulan. Tanken är att det ska hjälpa mot det kalla draget underifrån. Vi får väl se. Har inte testat ännu. Kommer köra dubbla strumpor och skoöverdrag i ann
Skor med 1 cm tjockare sula skulle bli klumpiga och tunga.
Jag har lagt aluminiumfolie under innersulan. Tanken är att det ska hjälpa mot det kalla draget underifrån. Vi får väl se. Har inte testat ännu. Kommer köra dubbla strumpor och skoöverdrag i ann
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 00:28"Det här med skoöverdrag från biltema stör jag mig lite på. Är man seriös med med sin cykling när man köper cykelgrejjer på biltema? Det gäller att vårda sitt yttre om man vill bli tagen på allvar av andra cyklister."
Var du seriös nu Martin?
Själv bruk
"Det här med skoöverdrag från biltema stör jag mig lite på. Är man seriös med med sin cykling när man köper cykelgrejjer på biltema? Det gäller att vårda sitt yttre om man vill bli tagen på allvar av andra cyklister."
Var du seriös nu Martin?
Själv bruk
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 01:25och jag trodde JAG var utseende-fixerad. Men det finns väl olika grader i helvetet också.
och jag trodde JAG var utseende-fixerad. Men det finns väl olika grader i helvetet också.