Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 22:33Finns det komposit SPD-klossar ?
Fördelen med att köra med kossar är att man kan behålla cirkulationen i foten. Med remmar klämmer man åt att isoleringen och styper blodcirkulationen, -inte bra.
Finns det komposit SPD-klossar ?
Fördelen med att köra med kossar är att man kan behålla cirkulationen i foten. Med remmar klämmer man åt att isoleringen och styper blodcirkulationen, -inte bra.
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 22:36Jag tycker det funkar hyfsat med remmar även om man drar åt dem väldigt löst.
Jag tycker det funkar hyfsat med remmar även om man drar åt dem väldigt löst.
Quote from ellen olsson on 3 January 2010, 23:22> Finns det komposit-SPD-klossar ?
Det tror jag inte men det finns ju andra system. 🙂
> Finns det komposit-SPD-klossar ?
Det tror jag inte men det finns ju andra system. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 11:04Northwave Celcius har fungerat för mig i när det är svinkallt kör med fårskinnsulor. Tog en storlek större än vanligtvis.
Northwave Celcius har fungerat för mig i när det är svinkallt kör med fårskinnsulor. Tog en storlek större än vanligtvis.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 11:20Jag testade fårskinn sulor och en annan typ av sula (med isolering), men ingenting stoppade kylan från SPD-fästet. Jag tyckte att fårskinn höll emot sämre än den syntetiska sulan (jag som ändå är en ullfanatiker).
Jag vill hitta frilitskivor som är ca 1m
Jag testade fårskinn sulor och en annan typ av sula (med isolering), men ingenting stoppade kylan från SPD-fästet. Jag tyckte att fårskinn höll emot sämre än den syntetiska sulan (jag som ändå är en ullfanatiker).
Jag vill hitta frilitskivor som är ca 1m
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 11:31När jag ska ut o gå så har jag Rockport som är lämpliga.
När jag ska ut o gå så har jag Rockport som är lämpliga.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 11:41Du måste se lite konstig ut med ett par Rockport knutna runt halsen som fladdrar i vinden bara så att du kan gå in i affären och köpa en jättesöt och d annanascrush i ICA. Verkar opraktiskt.
Du måste se lite konstig ut med ett par Rockport knutna runt halsen som fladdrar i vinden bara så att du kan gå in i affären och köpa en jättesöt och d annanascrush i ICA. Verkar opraktiskt.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 11:43Jag brukar inte träna i butikerna mer än på tålamodet.
Jag använder mina Northwave till att ha på fossingarna när jag tränar vintertid.
Jag brukar inte träna i butikerna mer än på tålamodet.
Jag använder mina Northwave till att ha på fossingarna när jag tränar vintertid.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 11:51Har i ett tidigare träningsliv testat "allt" (olika överdrag, olika strumpkombinationer, olika skor, olika vinterskor...) och det enda som verkligen hjälpte mig vid cykling med spd utomhus vintertid är elvärme.
Har i ett tidigare träningsliv testat "allt" (olika överdrag, olika strumpkombinationer, olika skor, olika vinterskor...) och det enda som verkligen hjälpte mig vid cykling med spd utomhus vintertid är elvärme.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 11:56Nu ska jag köra till ICA. Ska jag ta Rockport eller Northwave?
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=424e45485bf848bd9174605fef7d0c19.jpg&Size=
Nu ska jag köra till ICA. Ska jag ta Rockport eller Northwave?
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=424e45485bf848bd9174605fef7d0c19.jpg&Size=