Quote from Guest on 27 September 2012, 21:10Hej
Funderar kring detta omdiskuterade ämne. Enl många arrangörer så får man inte överlåta sin startplats till någon annan. Nu vet vi alla att det förekommer rätt frekvent ändå.Min fråga är hur känsligt är det att byta startplats till dam om man är en h
Hej
Funderar kring detta omdiskuterade ämne. Enl många arrangörer så får man inte överlåta sin startplats till någon annan. Nu vet vi alla att det förekommer rätt frekvent ändå.
Min fråga är hur känsligt är det att byta startplats till dam om man är en h
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 21:20Personligen tycker jag att det är rätt larvigt att man ska dela upp i olika könsgrupper. På tjurruset startar man väl till och med i olika grupper beroende på kön? Visst, att dela upp på resultatlistan är förståerligt men det är tråkigt med lopp som delar
Personligen tycker jag att det är rätt larvigt att man ska dela upp i olika könsgrupper. På tjurruset startar man väl till och med i olika grupper beroende på kön? Visst, att dela upp på resultatlistan är förståerligt men det är tråkigt med lopp som delar
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 21:29De säger bara att det är "förbjudet" att överlåta sin startplats. Ingen diskussion. Så skulle kunna starta bland tjejerna, vem bryr sig när arrangörerna är så tröga.
De säger bara att det är "förbjudet" att överlåta sin startplats. Ingen diskussion. Så skulle kunna starta bland tjejerna, vem bryr sig när arrangörerna är så tröga.
Quote from Jonny Persson on 27 September 2012, 21:33Dom som kommer efter dig i resultatlistan skulle kunna tänka bry sig. På StHM var det rätt många damer som blev diskade och strukna eftersom det visade sig att det varit killar som sprungit.
Dom som kommer efter dig i resultatlistan skulle kunna tänka bry sig. På StHM var det rätt många damer som blev diskade och strukna eftersom det visade sig att det varit killar som sprungit.
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 22:05Självklart skulle de bry sig men kommer inte placera mig så bra att någon skulle bry sig nämnvärt. Bara man inte blir diskad innan loppet.
Självklart skulle de bry sig men kommer inte placera mig så bra att någon skulle bry sig nämnvärt. Bara man inte blir diskad innan loppet.
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 22:44Du kan ju alltid prova att starta med herrarna och inte få någon tid registrerad om det bara är det roliga loppet du är ute efter. Försöker de stoppa dig så får du springa fortare (H)
Du kan ju alltid prova att starta med herrarna och inte få någon tid registrerad om det bara är det roliga loppet du är ute efter. Försöker de stoppa dig så får du springa fortare (H)
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 07:54Ingen kan väl hindra dig, men jag tycker inte en man ska springa med en kvinnas nummerlapp.
Även om du springer långsamt så kommer du ändå att placera dig bättre än de flesta kvinnor i tävlingen (skulle jag tro) och det kanske inte är så kul för dem som
Ingen kan väl hindra dig, men jag tycker inte en man ska springa med en kvinnas nummerlapp.
Även om du springer långsamt så kommer du ändå att placera dig bättre än de flesta kvinnor i tävlingen (skulle jag tro) och det kanske inte är så kul för dem som
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 08:06http://jogg.se/Forum/Trad.aspx?subid=29264
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 09:10Jag undrar alltid lite när det blir _orimligt_ att man får överlåta sin plats?
När slutar man betala anmälningasavgift?
Ingen skulle väl anta att de som tävlar i elitklasser på SM/EM/VM, med begränsat antal deltagare, bara kan sälja sin start till någon
Jag undrar alltid lite när det blir _orimligt_ att man får överlåta sin plats?
När slutar man betala anmälningasavgift?
Ingen skulle väl anta att de som tävlar i elitklasser på SM/EM/VM, med begränsat antal deltagare, bara kan sälja sin start till någon
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 09:35Det är ju jätteenkelt. Det är bara att läsa reglerna.
Det är ju jätteenkelt. Det är bara att läsa reglerna.