Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 09:37Jo skriver man på att man tänker följa dem när man anmäler sig så - annars är ett alternativ att inte anmäla sig.
Jo skriver man på att man tänker följa dem när man anmäler sig så - annars är ett alternativ att inte anmäla sig.
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 09:39Hehe - ja, det verkar ju saknas ett efterfrågat alternativ i anmälningsformulären: "Jag anmäler mig men har ingen lust att följa reglerna". 😉
Hehe - ja, det verkar ju saknas ett efterfrågat alternativ i anmälningsformulären: "Jag anmäler mig men har ingen lust att följa reglerna". 😉
Quote from Jonny Persson on 28 September 2012, 09:41Själv funderar jag på att se om jag kan hitta en damplats till LL K30. Tider under två timmar brukar stå sig bra i konkurrensen i den klassen. 😉
Själv funderar jag på att se om jag kan hitta en damplats till LL K30. Tider under två timmar brukar stå sig bra i konkurrensen i den klassen. 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 09:42Du kan ta min nummerlapp Mackan så har jag en bra placering inför nästa år. 😀
Du kan ta min nummerlapp Mackan så har jag en bra placering inför nästa år. 😀
Quote from Jonny Persson on 28 September 2012, 09:43Ja det vore väl kul att får starta med en etta på nummerlappen nästa år Elin!
Ja det vore väl kul att får starta med en etta på nummerlappen nästa år Elin!
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 10:10Kanske bäst att börja träna lite.
Fast just Lidingö kan man ju faktiskt byta namn på startplatsen. Inte mellan olika kön dock. Av en för mig obegriplig anledning.
Kanske bäst att börja träna lite.
Fast just Lidingö kan man ju faktiskt byta namn på startplatsen. Inte mellan olika kön dock. Av en för mig obegriplig anledning.
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 10:48Elin: Den anledningen torde vara att det är olika tävlingsklasser och att man placerar sig inte i förhållande till de startande männen utan bara i placering av startande kvinnor.
Däremot tycker jag väl att man skulle kunna få byta både klass och namn då
Elin: Den anledningen torde vara att det är olika tävlingsklasser och att man placerar sig inte i förhållande till de startande männen utan bara i placering av startande kvinnor.
Däremot tycker jag väl att man skulle kunna få byta både klass och namn då
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 10:52Jo det jag inte förstår är alltså varför det inte går att byta klass samtidigt som man byter namn. Det är ju inte som att de har en viss andel platser i varje klass som inte går att rucka på.
Jo det jag inte förstår är alltså varför det inte går att byta klass samtidigt som man byter namn. Det är ju inte som att de har en viss andel platser i varje klass som inte går att rucka på.
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 10:54Elin: Det är väl kanske bara det att du inte kan ha kvar samma startnummer om du byter klass också och då måste det kanske till FLER nummerlappar i en annan klass eller hur tusan det där skulle gå till på ett smidigt sätt?
Elin: Det är väl kanske bara det att du inte kan ha kvar samma startnummer om du byter klass också och då måste det kanske till FLER nummerlappar i en annan klass eller hur tusan det där skulle gå till på ett smidigt sätt?
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 10:59Nummerserier som hör till respektive klass och som är till för att man t ex ska kunna se om en karl springer på ett damnummer?
Nummerserier som hör till respektive klass och som är till för att man t ex ska kunna se om en karl springer på ett damnummer?