Quote from Funbeat user on 31 May 2013, 23:31Tack för tipsen.
Ska titta runt en del. Har ju faktiskt inte provat andra skor i någon större mening, eller inlägg. Körde VFF och sedan Merell Road Glove. Det jag försökt göra (utan att lyckas) är att justera löpsteget istället. Får nog prova med lite o
Tack för tipsen.
Ska titta runt en del. Har ju faktiskt inte provat andra skor i någon större mening, eller inlägg. Körde VFF och sedan Merell Road Glove. Det jag försökt göra (utan att lyckas) är att justera löpsteget istället. Får nog prova med lite o
Quote from Funbeat user on 31 May 2013, 23:51Om nu naprapaten tyckte du var obalanserad och stel borde hen gett dig ett träningsprogram för att åtgärda det. Kika tex på artikel-serien Jakob länkade i en systertråd nyligen. http://www.argetfit.se/artiklar/1743-bli-en-battre-lopare-med-rorlighet-och-s
Om nu naprapaten tyckte du var obalanserad och stel borde hen gett dig ett träningsprogram för att åtgärda det. Kika tex på artikel-serien Jakob länkade i en systertråd nyligen. http://www.argetfit.se/artiklar/1743-bli-en-battre-lopare-med-rorlighet-och-s
Quote from Funbeat user on 3 June 2013, 09:54Tibor.
Den värsta månlandarskon borde vara Hoka.
Hur kan den då vinna väldigt långa lopp.
Borde inte fötterna protestera.
Med tåskor och liknande så ger de upp.
De minimalistiskt få som försöker.
Tibor.
Den värsta månlandarskon borde vara Hoka.
Hur kan den då vinna väldigt långa lopp.
Borde inte fötterna protestera.
Med tåskor och liknande så ger de upp.
De minimalistiskt få som försöker.
Quote from Funbeat user on 3 June 2013, 13:56K-G,
Jag gav min syn (vad jag tror) på huruvida man kan ha inlägg i tunnare skor.
Jag tänker *inte* bidra till att även denna tråd trasas sönder kring minimalistiska kontra tjockare skor. Utan enbart om jag tror att man kan ha inlägg i tunnare skor - dv
K-G,
Jag gav min syn (vad jag tror) på huruvida man kan ha inlägg i tunnare skor.
Jag tänker *inte* bidra till att även denna tråd trasas sönder kring minimalistiska kontra tjockare skor. Utan enbart om jag tror att man kan ha inlägg i tunnare skor - dv
Quote from Funbeat user on 3 June 2013, 15:05Tibor. Vad har månlandarskor med tråden att göra?
Tibor. Vad har månlandarskor med tråden att göra?
Quote from Funbeat user on 3 June 2013, 21:12Jag kör inlägg just nu i min salomon sense s-lab då jag överpronerar och har dragit på mig en förmodad överansträngning i ett senfäste på hälen (dock inte hälsenan). I mitt fall hände det när jag sprang i skor med för mjuk hälkappa (invo8) så jag behöver
Jag kör inlägg just nu i min salomon sense s-lab då jag överpronerar och har dragit på mig en förmodad överansträngning i ett senfäste på hälen (dock inte hälsenan). I mitt fall hände det när jag sprang i skor med för mjuk hälkappa (invo8) så jag behöver
Quote from Funbeat user on 3 June 2013, 22:50K-G, Jag använde det begreppet i ett försök att svara på Eriks fråga. Jag ser ingenstans i ditt tidigare inlägg någon ansats att svara på huruvida det är görbart att ha inlägg i tunnare skor, dvs Eriks fråga.
Jag är helt övertygad om att du *kan* hålla d
K-G, Jag använde det begreppet i ett försök att svara på Eriks fråga. Jag ser ingenstans i ditt tidigare inlägg någon ansats att svara på huruvida det är görbart att ha inlägg i tunnare skor, dvs Eriks fråga.
Jag är helt övertygad om att du *kan* hålla d