Quote from Camilla Höög on 9 May 2008, 10:20Det behöver inte vara träningen som ger problemen utan jobbet eller privatlivet i övrigt.
Det behöver inte vara träningen som ger problemen utan jobbet eller privatlivet i övrigt.
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 13:27som anders säger det behöver inte vara träningen enbart som ger problem utan allt annat du pysslar med. när jag körde lastbil hade jag arbetsdagar på 12-13 timmar 4-5dagar/vecka ungefär sen träning på det och kroppen sa ifrån. det jag gjorde va att ta tjä
som anders säger det behöver inte vara träningen enbart som ger problem utan allt annat du pysslar med. när jag körde lastbil hade jag arbetsdagar på 12-13 timmar 4-5dagar/vecka ungefär sen träning på det och kroppen sa ifrån. det jag gjorde va att ta tjä
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 17:39Tack alla för era svar!
Jag har väl insett att det är en kombination av träning och andra stressfaktorrer i livet som givit mig dessa symptom. Visserligen har det blivit bättre med tiden, men jag ska absolut vila mer. Snart stundar semestern, och då kan
Tack alla för era svar!
Jag har väl insett att det är en kombination av träning och andra stressfaktorrer i livet som givit mig dessa symptom. Visserligen har det blivit bättre med tiden, men jag ska absolut vila mer. Snart stundar semestern, och då kan
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 18:35Det är säkert bra att försöka se till helheten. Fast jag skulle börja titta på något så enkelt som kostvanor och om man stoppar i sig tillräckligt (kolhydrater, salter, mineraler, vitaminer). Jag tror aldrig att jag varit trött en längre tid pga för mycke
Det är säkert bra att försöka se till helheten. Fast jag skulle börja titta på något så enkelt som kostvanor och om man stoppar i sig tillräckligt (kolhydrater, salter, mineraler, vitaminer). Jag tror aldrig att jag varit trött en längre tid pga för mycke
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 19:29Äta och SOVA tillräckligt mycket i förhållande till träningsmängden skulle jag skriva.
Där kommer också det där med resten av livet in, saker man måste göra är tvungen att göra och saker man inte vill prioritera bort ...
Äta och SOVA tillräckligt mycket i förhållande till träningsmängden skulle jag skriva.
Där kommer också det där med resten av livet in, saker man måste göra är tvungen att göra och saker man inte vill prioritera bort ...
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 21:24kort fråga: för du ont i nacken? eller on och onte... snrare en stum känsla i nacken
kort fråga: för du ont i nacken? eller on och onte... snrare en stum känsla i nacken
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 22:06Mattias: Jag tycker jag äter ganska ok, men givetvis kan man alltid göra saker och ting bättre. Fast lite mer grönt skulle nog inte skada, även om jag äter frukt 2-3 ggr/dag och "snacksar" på morötter.
Pär: Nix, inga problem med nacken.
Mvh /Joel
Mattias: Jag tycker jag äter ganska ok, men givetvis kan man alltid göra saker och ting bättre. Fast lite mer grönt skulle nog inte skada, även om jag äter frukt 2-3 ggr/dag och "snacksar" på morötter.
Pär: Nix, inga problem med nacken.
Mvh /Joel