Quote from Guest on 3 August 2007, 00:13Mina träningsresultat har blivit allt sämre sista månaden, mindre träning har gjort mig tröttare och nu senast gjorde min raska promenad mig helt slut.
Jag hade pressat mig hårt i stark värme, och viss stress och har en historia av att överanstränga mig (
Mina träningsresultat har blivit allt sämre sista månaden, mindre träning har gjort mig tröttare och nu senast gjorde min raska promenad mig helt slut.
Jag hade pressat mig hårt i stark värme, och viss stress och har en historia av att överanstränga mig (
Quote from Funbeat user on 3 August 2007, 00:23har de tagit alla blodprover och gjort odlingar som är möjliga?
har de tagit alla blodprover och gjort odlingar som är möjliga?
Quote from Fredrik Närenfors on 3 August 2007, 00:28Överträning är rätt svårt att hinna uppnå om man samtidigt har ett arbete att sköta. Då ska man verkligen missköta sig med för lite sömn och mat för att optimalt se till att man inte hinner återhämta sig.
Men formsvackor och sämre hälsotillstånd kan man
Överträning är rätt svårt att hinna uppnå om man samtidigt har ett arbete att sköta. Då ska man verkligen missköta sig med för lite sömn och mat för att optimalt se till att man inte hinner återhämta sig.
Men formsvackor och sämre hälsotillstånd kan man
Quote from Catharina Brattlin on 3 August 2007, 07:01Med tanke på Din träning i Din kalender, skulle jag inte tro att överträning är Ditt problem. Överträning fås av att kroppen inte hinner/kan återhämta sig mellan träningspassen pga för hårda och för många/långa pass, för lite mat och för lite sömn, som ju
Med tanke på Din träning i Din kalender, skulle jag inte tro att överträning är Ditt problem. Överträning fås av att kroppen inte hinner/kan återhämta sig mellan träningspassen pga för hårda och för många/långa pass, för lite mat och för lite sömn, som ju
Quote from Funbeat user on 3 August 2007, 08:29Hej Linn
Som jag tidigare påpekat tycket jag detta lutar åt hållet utbrändhet, har du ett stressigt jobb? Äter du oregelbundet? Tvingar du dig själv att göra saker som du egentligen inte vill (t.ex. träna)?
Jag har varit i din situation, med allt som d
Hej Linn
Som jag tidigare påpekat tycket jag detta lutar åt hållet utbrändhet, har du ett stressigt jobb? Äter du oregelbundet? Tvingar du dig själv att göra saker som du egentligen inte vill (t.ex. träna)?
Jag har varit i din situation, med allt som d
Quote from Pernilla Liljegren on 3 August 2007, 08:44Hej Linn
Du har fått flera jättebra svar redan, ser jag.
Vad tråkigt att din läkare avvisar dig. Även om det skulle vara en depression på gång så ska en vårdcentralsläkare kunna hantera det och behandla om nödvändigt. På det du beskriver tycker jag det ve
Hej Linn
Du har fått flera jättebra svar redan, ser jag.
Vad tråkigt att din läkare avvisar dig. Även om det skulle vara en depression på gång så ska en vårdcentralsläkare kunna hantera det och behandla om nödvändigt. På det du beskriver tycker jag det ve
Quote from Funbeat user on 3 August 2007, 10:03Om det har hållit på ett tag låter det ju som ett litet större problem som behövs ta hand om. Som i ett inlägg tidigare; hur mår du, har du det bra i livet i övrigt? Det kan ju vara så att du tränat lite för mkt som du tror, men däremot så behöver det väl
Om det har hållit på ett tag låter det ju som ett litet större problem som behövs ta hand om. Som i ett inlägg tidigare; hur mår du, har du det bra i livet i övrigt? Det kan ju vara så att du tränat lite för mkt som du tror, men däremot så behöver det väl
Quote from Funbeat user on 3 August 2007, 10:48Tack för svaren 🙂
Jag har inte tränat mycket eller hårt, men de milpass jag körde har min kropp aldrig behövt utföra förut, längd eller fart. Det kan vara andra saker, det har hänt något liknande en gång förut, och då tyckte jag också att psykologiska o
Tack för svaren 🙂
Jag har inte tränat mycket eller hårt, men de milpass jag körde har min kropp aldrig behövt utföra förut, längd eller fart. Det kan vara andra saker, det har hänt något liknande en gång förut, och då tyckte jag också att psykologiska o
Quote from Funbeat user on 3 August 2007, 10:57Linn, käka en grillad kyckling och drick ett gott vin till. Se alltså till att äta rätt och inte för lite.
Vila.När jag kört en del riktigt långa pass har jag sovit 12-14 timmar i sträck (ibland med febersvättningar som blött ner hela lakana), så gå oc
Linn, käka en grillad kyckling och drick ett gott vin till. Se alltså till att äta rätt och inte för lite.
Vila.
När jag kört en del riktigt långa pass har jag sovit 12-14 timmar i sträck (ibland med febersvättningar som blött ner hela lakana), så gå oc
Quote from Funbeat user on 3 August 2007, 19:02Jag brukar också köra med att sova 12-14 timmar emellanåt. 😀
Träna. In med mat. Vila. Sen vaknar man och är skönt utvilad och uppbyggd. Energisk.
Jag brukar också köra med att sova 12-14 timmar emellanåt. 😀
Träna. In med mat. Vila. Sen vaknar man och är skönt utvilad och uppbyggd. Energisk.