Quote from Funbeat user on 3 August 2007, 20:1412-14 timmars sömn... :O
inga barn eh?
12-14 timmars sömn... :O
inga barn eh?
Quote from Funbeat user on 3 August 2007, 21:00Sambo som ställer upp, kanske?
Sova länge fungerar jättebra om man börjar känna sig lite sliten. Sen ger man sig en spabehandling hemma med varmt bad med bubblor, lite lyxiga tvåler och en gosig morgonrock efteråt. Duka upp med en skål frukt i bitar och
Sambo som ställer upp, kanske?
Sova länge fungerar jättebra om man börjar känna sig lite sliten. Sen ger man sig en spabehandling hemma med varmt bad med bubblor, lite lyxiga tvåler och en gosig morgonrock efteråt. Duka upp med en skål frukt i bitar och
Quote from Funbeat user on 3 August 2007, 21:32Näe, har inga barn, märks det?? 😉
Näe, har inga barn, märks det?? 😉
Quote from Jan Lundquist on 3 August 2007, 23:49Ja, det märks 😉
Ja, det märks 😉
Quote from Funbeat user on 4 August 2007, 00:04Verkligen, inga barn ... sova 12 timmar! maken _skulle_ ställa upp - bara han vaknade själv ...
Fast ... man borde lägga sig när barnen somnar oftare.
Verkligen, inga barn ... sova 12 timmar! maken _skulle_ ställa upp - bara han vaknade själv ...
Fast ... man borde lägga sig när barnen somnar oftare.
Quote from Funbeat user on 5 August 2007, 13:14Nä precis, inga barn. Bor själv. Kan sova, äta, träna när jag vill så länge jobbet och skolan hinns med. 🙂
Så, det är ju mest på sommaren jag lyckas få sova 12-14 timmar, när jag har ledigt från skolan. Men jag är djupt imponerad av alla som har barn o
Nä precis, inga barn. Bor själv. Kan sova, äta, träna när jag vill så länge jobbet och skolan hinns med. 🙂
Så, det är ju mest på sommaren jag lyckas få sova 12-14 timmar, när jag har ledigt från skolan. Men jag är djupt imponerad av alla som har barn o
Quote from Jan Lundquist on 5 August 2007, 13:46Men jag som bara har barn varannan vecka numera, kan ändå inte sova i 12-14 h. Iofs har jag inte sen dess provat den träningsmängden.
Kanske ska passa på 🙂
Men jag som bara har barn varannan vecka numera, kan ändå inte sova i 12-14 h. Iofs har jag inte sen dess provat den träningsmängden.
Kanske ska passa på 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2007, 13:53För mej spelar det ingen roll hur mycket eller hur lite jag tränar - skulle aldrig i livet kunna sova 12-14 timmar i sträck ändå. Jag sover ca 7 timmar varje natt, det är lagom för mej. Efter den tiden vaknar jag av mig själv och är utsövd. 🙂
För mej spelar det ingen roll hur mycket eller hur lite jag tränar - skulle aldrig i livet kunna sova 12-14 timmar i sträck ändå. Jag sover ca 7 timmar varje natt, det är lagom för mej. Efter den tiden vaknar jag av mig själv och är utsövd. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2007, 14:08Hmm.. jo. Man vaknar väl när det är färdigt sovit. Har en kompis som "aldrig" ställer klockan att ringa då han har semester. Han säger: "man vaknar väl då kroppen har sovit klart".
Hmm.. jo. Man vaknar väl när det är färdigt sovit. Har en kompis som "aldrig" ställer klockan att ringa då han har semester. Han säger: "man vaknar väl då kroppen har sovit klart".
Quote from Funbeat user on 5 August 2007, 15:37Sova mer än åtta timmar = problem två: sur i ryggen ... 🙁
Sova mer än åtta timmar = problem två: sur i ryggen ... 🙁