Quote from Guest on 21 August 2012, 06:51Ja, det var ju bättre än ingen info alls dock och räcker ganska gott åt mig personligen. Är det permanent, temporärt eller ett fel?
Ja, det var ju bättre än ingen info alls dock och räcker ganska gott åt mig personligen. Är det permanent, temporärt eller ett fel?
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 07:01När 1+ försvinner har den en ljusare färg vilket den inte haft tidigare
BILD:http://www.ratnik.eu/1/1.tiffHåller man musmarkören ovanpå får man följande
BILD:http://www.ratnik.eu/1/21.pngProblemet är bara att jag inte har några olästa så något fel är
När 1+ försvinner har den en ljusare färg vilket den inte haft tidigare
BILD:http://www.ratnik.eu/1/1.tiff
Håller man musmarkören ovanpå får man följande
BILD:http://www.ratnik.eu/1/21.png
Problemet är bara att jag inte har några olästa så något fel är
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 07:031+ räcker gott och väl för mig. Jag har inget behov av att veta det exakta antalet olästa inlägg.
1+ räcker gott och väl för mig. Jag har inget behov av att veta det exakta antalet olästa inlägg.
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 07:20Sedär ja. Nu har jag inga olästa diskussioner, ikonen är ljus, den orange:a "1+" är borta och infotexten säger att jag har en eller fler olästa diskussioner.
Suck.
Sedär ja. Nu har jag inga olästa diskussioner, ikonen är ljus, den orange:a "1+" är borta och infotexten säger att jag har en eller fler olästa diskussioner.
Suck.
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 07:21Och länken nedanför diskussionen som leder till nästa olästa diskussion står också kvar. Nyhet? Misstag? Slarv? Önskat av Christer S dock och jag tycker han hade en ganska bra poäng där.
Och länken nedanför diskussionen som leder till nästa olästa diskussion står också kvar. Nyhet? Misstag? Slarv? Önskat av Christer S dock och jag tycker han hade en ganska bra poäng där.
Quote from Elias Engqvist on 21 August 2012, 07:26Det tycker jag med 🙂
Jag ser det som ett exempel på en motsättning mellan programmerarens vilja att göra "rätt/snyggt" och vad som är bäst rent praktiskt.
"Praktiskt" är det som bör gälla om man vill ha ett användarvänligt (som det ju så fint heter)
Det tycker jag med 🙂
Jag ser det som ett exempel på en motsättning mellan programmerarens vilja att göra "rätt/snyggt" och vad som är bäst rent praktiskt.
"Praktiskt" är det som bör gälla om man vill ha ett användarvänligt (som det ju så fint heter)
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 07:28jätte bra med 1+
det spela ingen roll om text finns om man hålla musen över iconen. jag är mest inne på telefon och har ingen muspekare 😉
jag kolla bara om det finns ett 1+ och gå vidare......
jätte bra med 1+
det spela ingen roll om text finns om man hålla musen över iconen. jag är mest inne på telefon och har ingen muspekare 😉
jag kolla bara om det finns ett 1+ och gå vidare......
Quote from Rasmus Olsson on 21 August 2012, 07:35Hålla musen över på en iPhone? När ska Funbeat bli webbläsare och klient oberoende?
+1 duger gott gör mig. Antingen har jag olästa eller inga alls.
Däremot fick jag NOLL aviseringar om svar på min blogg! Vilken dret.
Hålla musen över på en iPhone? När ska Funbeat bli webbläsare och klient oberoende?
+1 duger gott gör mig. Antingen har jag olästa eller inga alls.
Däremot fick jag NOLL aviseringar om svar på min blogg! Vilken dret.
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 07:39Ja, igår fick jag avisering om svar på min blogg, jag blev överraskad. Det verkar hända ibland.
Jag undrar fortfarande varför det inte läggs ut ett litet inlägg om denna förändringen dock. Det finns ju en hel tråd för små förändringar på sajten!
Ja, igår fick jag avisering om svar på min blogg, jag blev överraskad. Det verkar hända ibland.
Jag undrar fortfarande varför det inte läggs ut ett litet inlägg om denna förändringen dock. Det finns ju en hel tråd för små förändringar på sajten!
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 07:51Tidigare iakttagelse var väl att man fick notifieringar i bloggen om man själv hade skrivit en kommentar på sitt eget inlägg.
Mouse-over fungerar som sagt inte på mobila enheter (inkl iPad motsv som jag inte vet om de är att betrakta som mobila enheter r
Tidigare iakttagelse var väl att man fick notifieringar i bloggen om man själv hade skrivit en kommentar på sitt eget inlägg.
Mouse-over fungerar som sagt inte på mobila enheter (inkl iPad motsv som jag inte vet om de är att betrakta som mobila enheter r