Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat1+ olästa diskussioner.
You need to log in to create posts and topics.

Ja, det var ju bättre än ingen info alls dock och räcker ganska gott åt mig personligen. Är det permanent, temporärt eller ett fel?

När 1+ försvinner har den en ljusare färg vilket den inte haft tidigare
BILD:http://www.ratnik.eu/1/1.tiff

Håller man musmarkören ovanpå får man följande
BILD:http://www.ratnik.eu/1/21.png

Problemet är bara att jag inte har några olästa så något fel är

1+ räcker gott och väl för mig. Jag har inget behov av att veta det exakta antalet olästa inlägg.

Sedär ja. Nu har jag inga olästa diskussioner, ikonen är ljus, den orange:a "1+" är borta och infotexten säger att jag har en eller fler olästa diskussioner.

Suck.

Och länken nedanför diskussionen som leder till nästa olästa diskussion står också kvar. Nyhet? Misstag? Slarv? Önskat av Christer S dock och jag tycker han hade en ganska bra poäng där.

Det tycker jag med 🙂

Jag ser det som ett exempel på en motsättning mellan programmerarens vilja att göra "rätt/snyggt" och vad som är bäst rent praktiskt.

"Praktiskt" är det som bör gälla om man vill ha ett användarvänligt (som det ju så fint heter)

jätte bra med 1+

det spela ingen roll om text finns om man hålla musen över iconen. jag är mest inne på telefon och har ingen muspekare 😉

jag kolla bara om det finns ett 1+ och gå vidare......

Hålla musen över på en iPhone? När ska Funbeat bli webbläsare och klient oberoende?

+1 duger gott gör mig. Antingen har jag olästa eller inga alls.

Däremot fick jag NOLL aviseringar om svar på min blogg! Vilken dret.

Ja, igår fick jag avisering om svar på min blogg, jag blev överraskad. Det verkar hända ibland.

Jag undrar fortfarande varför det inte läggs ut ett litet inlägg om denna förändringen dock. Det finns ju en hel tråd för små förändringar på sajten!

Tidigare iakttagelse var väl att man fick notifieringar i bloggen om man själv hade skrivit en kommentar på sitt eget inlägg.

Mouse-over fungerar som sagt inte på mobila enheter (inkl iPad motsv som jag inte vet om de är att betrakta som mobila enheter r