Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat1+ olästa diskussioner.
You need to log in to create posts and topics.

Eller nej. "rätt irriterad" var en klar överdrift! Men jag tycker att extra klicket från sidan som talar om att jag inte har något mer att läsa känns onödig. Kanske för att den saknar menyer och allt annat som de flesta andra sidor har?

Ah. Never mind.

Det är en miss att ikonen är ljus trots att inga olästa finns. Det ska också vara en annan tooltip då. Vi kommer att åtgärda det, men vi kan inte göra det under drift eftersom det påverkar stabiliteten på sajten.

Som Fredrik J skriver så är det förstås e

Det var en bra ändring Olle, men tooltippen längst uppe till höger visar fel då man verkligen inte har några meddelanden kvar! (Dvs den visar alltid(?) "Du har 1 eller eller fler olästa inlägg i forum..." )

(Vilket dessutom är dålig svenska 🙂 )

Föres

Christer: Det var det jag försökte säga i inlägget ovan (alltså det om tooltippen mm).

Ja, det räcker ju faktiskt att skriva att "det finns olästa diskussioner", för det betyder ju "ett eller flera". Lite kaka på kaka och att krångla till det. 🙂

Ah, jag missade visst en bisats 🙂 Fint!

Det kanske bara är jag, men jag läser alltid "11" i stället för "1+". Om man ändå ska visa samma sak i bubblan, kan man inte förenkla lite? Det kanske räcker med bara "!", "*", en ikon eller kanske bara "+"?

Går det absolut inte att fixa eller om ingen a

När man har läst alla sina olästa inlägg kommer man ju till den där sidan med texten om att man kan gå med i flera grupper om man vill ha mer att läsa.

Kunde man inte lika gärna länkas till Hem-fliken i det läget? Iaf när man följt länken "Gå vidare till

Ja. Precis. Det blir ett klick för mycket som jag försökte säga häromdagen...