Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat1+ olästa diskussioner.
You need to log in to create posts and topics.

Det där med klockan har jag också noterat. Påverkar dock inte ikonens färg, däremot har nya inlägg sedan länge aviserats olika sent på olika ställen på sidan.

jag hade redigerat min blogg, vilket jag tror har samma effekt som att skriva en kommentar själ

NU fick jag avisering på att jag fått blogginlägg. När jag redan läst det!

Hejja hejja!

Heh, det där med aviseringar kontra läst osv är ett litet träsk som vi bara just nu håller på att ge oss in i vår social webbplats. 🙂

Jag vill ha tillbaka det gamla, jag vill veta hur många inlägg jag har lästa, inte bara att jag har 1+ 🙁

Funbeat är köpt av Google, därav deras +1 ;~)

Nu sitter jag och gissar lite på avstånd igen, men, problemet är att exakt hur många olästa man har lätt kan vara en väldigt dyr fråga att ställa till databasen, beroende på hur saker är sparade, för precis varenda klick i sajten ifrån alla användare. Så

1+ är fullt tillräckligt för mig och känns som ett bra val.
Som jag tror att Christer menade på så vill jag även ha den knappen i botten av diskussionen för mindre scrollande.

Jag önskar mig bara EN liten liten sak: Att länken "Gå vidare till nästa diskussion med olästa inlägg." försvinner när man inte har mer att läsa. "Du har inte längre några olästa meddelanden.
Om du vill ha något nytt att läsa, prova att gå med i en ny gru

Jenny, ditt och Christers önskemål är i så fall rakt de motsatta.
Och jag föredrar precis som Christer, det precis införda beteendet.

Bara för att det inte fanns några olästa när sidan genererades, så är det rätt troligt att något nytt dykt upp nån eller

Ah. Nu när du säger det, känner jag igen det. Jag blir rätt irriterad på den där felrutan dock. Men vad gör väl det? 🙂 Kramar på er i webtrafiken!