Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 22:43Som sagt, ingen annan spinner ju på något så jag lade ner 20 minuter.
Tävlingen behöver både ett eget slagkraftigt namn och egen snygg logga.Måste hitta både 2-3 "unika" färger, typsnitt, layout och sist design.
Ser en hel hög av snygga "banners" innanf
Som sagt, ingen annan spinner ju på något så jag lade ner 20 minuter.
Tävlingen behöver både ett eget slagkraftigt namn och egen snygg logga.
Måste hitta både 2-3 "unika" färger, typsnitt, layout och sist design.
Ser en hel hög av snygga "banners" innanf
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 22:47Tack Jimmy! Erik, håller med dig! Allt kommer att gå rätt till!
Tack Jimmy! Erik, håller med dig! Allt kommer att gå rätt till!
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 22:51Blir tävlingen av eller? hur ser det ut i dagsläget??
Blir tävlingen av eller? hur ser det ut i dagsläget??
Quote from Funbeat user on 7 December 2010, 23:28Har en kille som är grym på loggor på jobbet. Ska se om han kan skaka fram nåt lite snabbt.
Sen när det gäller en tri-klassiker (vilket kanske håller på att spåra ur tråden lite, ursäkta för det!) så tycker jag att varje del ska ha något unikt. Om man nu
Har en kille som är grym på loggor på jobbet. Ska se om han kan skaka fram nåt lite snabbt.
Sen när det gäller en tri-klassiker (vilket kanske håller på att spåra ur tråden lite, ursäkta för det!) så tycker jag att varje del ska ha något unikt. Om man nu
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 13:23Gustav, tävlingen blir av. Nu på fredags träffas 100% Sundh, TS och STF för att diskutera handlingsplanen. Vansbro har sagt ok! Framtagandet av tävlingen pågår....
Finns det frivilliga som vill vara med att bidraga på något sätt, berätta det för oss/mig
Gustav, tävlingen blir av. Nu på fredags träffas 100% Sundh, TS och STF för att diskutera handlingsplanen. Vansbro har sagt ok! Framtagandet av tävlingen pågår....
Finns det frivilliga som vill vara med att bidraga på något sätt, berätta det för oss/mig
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 15:18Jag tycker Rogers förslag till logga var riktigt snygg, lägger man till datum på något sätt i skissen och sedan en rad i nederkant där sträckorna står så tycker jag den blir så där tårögt fin....
Jag tycker Rogers förslag till logga var riktigt snygg, lägger man till datum på något sätt i skissen och sedan en rad i nederkant där sträckorna står så tycker jag den blir så där tårögt fin....
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 11:11En tanke är Vansbros sköld och färger tillsammans med Dalarnas landskapsdjur i bakgrunden. Typ:
BILD:http://hem.bredband.net/dvdcover/vansbrotri.jpg
En tanke är Vansbros sköld och färger tillsammans med Dalarnas landskapsdjur i bakgrunden. Typ:
BILD:http://hem.bredband.net/dvdcover/vansbrotri.jpg
Quote from Funbeat user on 24 December 2010, 08:2223 dec hade Triathlon Sweden förmånen att träffa Dalaregementet Triathlonförening i Falun. 29 dec träffas TS, Dalaregmentet och Vansbro i Maserhallen kl 13 i Borlänge. Ev kommer även Svenska Simförbundet och Svenska Triathlonförbundet att vara med. Det bl
23 dec hade Triathlon Sweden förmånen att träffa Dalaregementet Triathlonförening i Falun. 29 dec träffas TS, Dalaregmentet och Vansbro i Maserhallen kl 13 i Borlänge. Ev kommer även Svenska Simförbundet och Svenska Triathlonförbundet att vara med. Det bl
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 06:48Kanonbra att denna tävling nu verkar bli av - ser fram emot den!!!
Kanonbra att denna tävling nu verkar bli av - ser fram emot den!!!
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 23:14Kommer bli min första 1/2 IM ! Har städad min kalender och börjad träna inför tävlingen. Jätte stort tack till är eldsjälar som driver prosjektet
Kommer bli min första 1/2 IM ! Har städad min kalender och börjad träna inför tävlingen. Jätte stort tack till är eldsjälar som driver prosjektet