Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlon1/2 Ironman till Vansbro 2011!!!
You need to log in to create posts and topics.

Som sagt, ingen annan spinner ju på något så jag lade ner 20 minuter.
Tävlingen behöver både ett eget slagkraftigt namn och egen snygg logga.

Måste hitta både 2-3 "unika" färger, typsnitt, layout och sist design.
Ser en hel hög av snygga "banners" innanf

Tack Jimmy! Erik, håller med dig! Allt kommer att gå rätt till!

Blir tävlingen av eller? hur ser det ut i dagsläget??

Har en kille som är grym på loggor på jobbet. Ska se om han kan skaka fram nåt lite snabbt.

Sen när det gäller en tri-klassiker (vilket kanske håller på att spåra ur tråden lite, ursäkta för det!) så tycker jag att varje del ska ha något unikt. Om man nu

Gustav, tävlingen blir av. Nu på fredags träffas 100% Sundh, TS och STF för att diskutera handlingsplanen. Vansbro har sagt ok! Framtagandet av tävlingen pågår....

Finns det frivilliga som vill vara med att bidraga på något sätt, berätta det för oss/mig

Jag tycker Rogers förslag till logga var riktigt snygg, lägger man till datum på något sätt i skissen och sedan en rad i nederkant där sträckorna står så tycker jag den blir så där tårögt fin....

En tanke är Vansbros sköld och färger tillsammans med Dalarnas landskapsdjur i bakgrunden. Typ:
BILD:http://hem.bredband.net/dvdcover/vansbrotri.jpg

23 dec hade Triathlon Sweden förmånen att träffa Dalaregementet Triathlonförening i Falun. 29 dec träffas TS, Dalaregmentet och Vansbro i Maserhallen kl 13 i Borlänge. Ev kommer även Svenska Simförbundet och Svenska Triathlonförbundet att vara med. Det bl

Kanonbra att denna tävling nu verkar bli av - ser fram emot den!!!

Kommer bli min första 1/2 IM ! Har städad min kalender och börjad träna inför tävlingen. Jätte stort tack till är eldsjälar som driver prosjektet