Quote from Guest on 17 September 2008, 12:15Inte världens största problem precis, men jag rapporterar väl in det ändå!
Alltså, det står att jag har ett oläst inlägg, men jag får bara upp meddelandet om att jag inte har några olästa inlägg.
Hm, klockren förklaring - någon som förstod vad jag mena
Inte världens största problem precis, men jag rapporterar väl in det ändå!
Alltså, det står att jag har ett oläst inlägg, men jag får bara upp meddelandet om att jag inte har några olästa inlägg.
Hm, klockren förklaring - någon som förstod vad jag mena
Quote from Elias Engqvist on 17 September 2008, 12:25Samma för mig!
Samma för mig!
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 12:30Japp! Här med
Japp! Här med
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 15:07Me 4
Me 4
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 15:08Nu har jag verkligen 0 olästa diskussionsinlägg. Mycket stolt!
Nu har jag verkligen 0 olästa diskussionsinlägg. Mycket stolt!
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 11:11Jag med! Och man blir ju så nyfiken på vad det står i det inlägget...
Jag med! Och man blir ju så nyfiken på vad det står i det inlägget...
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 11:32Precis! Tänk om det e Prinsen som skrivit DET ...
Eller man vunnit nåt...
Eller det är rea nånstans, man måste hinna först..
Eller ahhh. Spänningen e olidlig!Fast rent statistiskt är det väl David P som skriver nåt om 40 knyck & rakade ben - så jag kan
Precis! Tänk om det e Prinsen som skrivit DET ...
Eller man vunnit nåt...
Eller det är rea nånstans, man måste hinna först..
Eller ahhh. Spänningen e olidlig!
Fast rent statistiskt är det väl David P som skriver nåt om 40 knyck & rakade ben - så jag kan
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 12:14Men snälla snälla Olle in heaven or on earth - kan vi fimpa den där olästa diskussionen?! Jag skiter i om det så är Bossen Springsteen som skriver o vill gifta sig! (Är det som svarte petter? Någon på FB får det olästa inlägget o så blir man sittande med
Men snälla snälla Olle in heaven or on earth - kan vi fimpa den där olästa diskussionen?! Jag skiter i om det så är Bossen Springsteen som skriver o vill gifta sig! (Är det som svarte petter? Någon på FB får det olästa inlägget o så blir man sittande med
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 13:20Jag tror att det är Olle som har skrivit det olästa inlägget och att det innehåller en massa spännande information om och bilder på funbeat-kläder som finns till försäljning. Det är vad jag tror.
Jag tror att det är Olle som har skrivit det olästa inlägget och att det innehåller en massa spännande information om och bilder på funbeat-kläder som finns till försäljning. Det är vad jag tror.
Quote from Funbeat user on 4 October 2008, 19:35Jag tror det är listan över "FB-elit"
Jag tror det är listan över "FB-elit"