Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat1 oläst inlägg
You need to log in to create posts and topics.

Goddagens! Uppdateringen är ännu inte på plats, så det dyker säkert upp några dagar till. Men räddning är på gång!

(t+)

Då är det lättare att ha tålamod, när jag vet att räddningen är påväg 🙂

Jag drabbades av det igår eftermiddag ungefär och det är kvar än. Hoppas det fixas snart, man vet ju inte om det är ett oläst eller inte...
Men jag håller med dig, Lady G, det är lättare att ha tålamod, när man vet att räddningen är påväg.

Hej Olle, jag noterade något skumt... när jag hade läst igenom alla mina olästa i mina diskussioner så stod räknaren på 0, men sedan när jag klickade på "Min Startsida" så räknade den upp diskussionsräknaren till 1, då klickade jag där för att läsa det ja

Ja, när man är i vissa diskussioner så har man inte det extra olästa inlägget..

OK, precis nu fick jag tillbaka det också :@

Nu kom nåt nytt fenomen!!

När jag har listan över olästa diskussioner framme, så i en tråd har jag -1 oläst inlägg?! Har inget oläst inlägg i den tråden, men har den "flaggad". Weird!

Nu har jag löst det (igen). Den slutgiltiga lösning kan dock fortfarande vara kvar att göra (inte alla fel kan lösas "under drift" så att säga, utan behöver göras vid de större uppdateringarna).

Jenny: Jag tror ditt problem löstes på samma gång. Flaggan

Ja nu är det borta 🙂 Haha, ja absolut har jag satt den där själv, det blev lite syftningsfel där när jag skrev haha. Den har jag kolla på 🙂