Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 10:20Nu dök det upp ett oläst för mig. Igen.
Nu dök det upp ett oläst för mig. Igen.
Quote from Catharina Brattlin on 31 October 2008, 10:21🙂
Jag satt just och funderade på om jag skulle skriva att jag också har ett oläst.
🙂
Jag satt just och funderade på om jag skulle skriva att jag också har ett oläst.
Quote from Lotta Lindström on 31 October 2008, 10:23Mitt kom i går kväll nån gång.
Mitt kom i går kväll nån gång.
Quote from mårten jansson on 31 October 2008, 10:25Jag har två!
Jag har två!
Quote from Elias Engqvist on 31 October 2008, 10:27Jag hade ett ett tag i går kväll men fick bort det...
Jag hade ett ett tag i går kväll men fick bort det...
Quote from Catharina Brattlin on 31 October 2008, 10:28Christer, vad det det olästa Du skickade till mig? Fick Du veta vad som stod i det? 🙂
Christer, vad det det olästa Du skickade till mig? Fick Du veta vad som stod i det? 🙂
Quote from Lotta Lindström on 31 October 2008, 10:29Och en ny liten grej har uppstått hos mig nu. När jag klickar på "nästa inlägg" så dyker iofs nästa inlägg upp men sen poppar det upp ett nytt fönster med inlägget efter det. Mycket förvirrande (#)
Och en ny liten grej har uppstått hos mig nu. När jag klickar på "nästa inlägg" så dyker iofs nästa inlägg upp men sen poppar det upp ett nytt fönster med inlägget efter det. Mycket förvirrande (#)
Quote from Elias Engqvist on 31 October 2008, 10:31Sylvia, det där förstod jag inte.
Sylvia, det där förstod jag inte.
Quote from Catharina Brattlin on 31 October 2008, 10:36Jag menade att eftersom Du fick bort Ditt olästa, var det kanske hos mig det hamnade, Christer. Eller hos nån annan. 🙂
Förstod Du bättre nu?
Jag menade att eftersom Du fick bort Ditt olästa, var det kanske hos mig det hamnade, Christer. Eller hos nån annan. 🙂
Förstod Du bättre nu?
Quote from Elias Engqvist on 31 October 2008, 10:45Ah, ja ja..
Eftersom jag är programmerare själv så tänker jag nog lite annorlunda (och tråkigare) då det gäller det här.
Ah, ja ja..
Eftersom jag är programmerare själv så tänker jag nog lite annorlunda (och tråkigare) då det gäller det här.