Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 10:44Jag har fortfarande kvar mitt enda olästa inlägg.
Jag har fortfarande kvar mitt enda olästa inlägg.
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 10:48Själv har jag aldrig råkat ut för detta, den räknar så snällt ner till noll.
Själv har jag aldrig råkat ut för detta, den räknar så snällt ner till noll.
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 10:512 här.
2 här.
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 11:23Noll (koll!) (#)
Noll (koll!) (#)
Quote from mårten jansson on 24 October 2008, 12:40Jag har också ett oläst, jobbigt inlägg som inte finns! Men jag hade två och det förändrades någonstans runt uppdateringen till ett... 🙂
Jag har också ett oläst, jobbigt inlägg som inte finns! Men jag hade två och det förändrades någonstans runt uppdateringen till ett... 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 13:06Jag säger som Denize; jag hade två och sedan minskade det till ett ungefär i trakten av uppdateringen.
Jag säger som Denize; jag hade två och sedan minskade det till ett ungefär i trakten av uppdateringen.
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 14:15Och nu kan jag stolt meddela att jag har 0 olästa. Ifall det är någon som undrar, alltså.
Och nu kan jag stolt meddela att jag har 0 olästa. Ifall det är någon som undrar, alltså.
Quote from Elias Engqvist on 24 October 2008, 15:01hurra, nu är jag också nere på 0. Har olle gjort nåt?
hurra, nu är jag också nere på 0. Har olle gjort nåt?
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 15:03Nej, jag fixade det i stället.
Nej, jag fixade det i stället.
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 17:03Jo, jag har faktiskt gjort något. Men det finns fortfarande en liten risk att det dyker upp igen. Ändringen jag gjorde i senaste uppdateringen löste inte hela problemet. Nytt försök till nästa uppgradering...
Jo, jag har faktiskt gjort något. Men det finns fortfarande en liten risk att det dyker upp igen. Ändringen jag gjorde i senaste uppdateringen löste inte hela problemet. Nytt försök till nästa uppgradering...