Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 18:25Jo jag mår bra! Jag fuskade till slut och markerade allt och tryckte lästknappen. Men jag varken försvann eller blev deletad. Svarte Petter kanske jag fortfarande är däremot.
Jo jag mår bra! Jag fuskade till slut och markerade allt och tryckte lästknappen. Men jag varken försvann eller blev deletad. Svarte Petter kanske jag fortfarande är däremot.
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 13:33Nu är ett oläst inlägg tillbaka. 🙁
Nu är ett oläst inlägg tillbaka. 🙁
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 13:53Jupp, it´s back 😉
Jupp, it´s back 😉
Quote from Olof Robertson on 21 October 2008, 14:04Japp, och 1 oläst diskussion om man har det alternativet...
Japp, och 1 oläst diskussion om man har det alternativet...
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 14:26Det har aldrig varit borta. Men det har minskat från 2 till 1 olästa inlägg.
Det har aldrig varit borta. Men det har minskat från 2 till 1 olästa inlägg.
Quote from Funbeat user on 21 October 2008, 14:35Jag hade inga innan så för mig är det ett nytt oläst som dykt upp. Irriterande.
Jag hade inga innan så för mig är det ett nytt oläst som dykt upp. Irriterande.
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 10:39Hu har jag haft det här snart en vecka.
Olle skrev 16/10 att det här skulle fixas med "nästa uppdatering" men den släppte han ju dagen efter, 17/10 och det verkar inte ha gjort susen.Fler som har det kvar?
Hu har jag haft det här snart en vecka.
Olle skrev 16/10 att det här skulle fixas med "nästa uppdatering" men den släppte han ju dagen efter, 17/10 och det verkar inte ha gjort susen.
Fler som har det kvar?
Quote from Catharina Brattlin on 24 October 2008, 10:40Inte jag iaf. Jag håller nollan! 🙂
Inte jag iaf. Jag håller nollan! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 10:41Jappelijadå. Börjar bli så luttrad så jag knappt tar in det hemska faktumet längre 😉
Jappelijadå. Börjar bli så luttrad så jag knappt tar in det hemska faktumet längre 😉
Quote from Elias Engqvist on 24 October 2008, 10:41Jag har börjat få det igen sen några dagar - kanske hela veckan...
Jag har börjat få det igen sen några dagar - kanske hela veckan...