Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumKränkta intervaller1:st
You need to log in to create posts and topics.

Den absolut första tråden!

Fattar inte vart kalendern skulle vara någonstans!? Ser den inte!

inte jag heller!

tack för inbjudan förresten!

en regel glömde du. inga versaler! 🙂

vassego! 😉

oj, glömde både bort att skriva in det i stadgarna och att följa det när det blev trådar. kommer säkert att glömma bort versalerna på andra ställen nu istället. 🙂

men du. det blir lite många klick nu när jag ska leta upp den här gruppen. eller har du ett smidigt sätt att visa mig?

nja jag vet inte, ska man bara skriva i en tråd som är igång så kommer den ju upp i olösta annars är det väl att gå till mina grupper. ska kolla om det finns några bättre sätt.

kom på det själv. jag la till "mina grupper"-boxen på min startsida. sen är det bara att scrolla till denna och vips är jag inne.

men är lite osäker på upplägget nu. är det meningen att vi ska förflytta mailpratet hit och strunta i den andra vägen, eller

aha, smart! blir ju toksmidigt, måste lägga till den.

vi skulle ju kunna testa att flytta över det hit. funkar det sämre kan vi ju strunta i det sen. vill man ha någon seriös ämnestråd kan man ju skapa det. spretighet gör ju inte så mycket, inte många tr

ibalnd blixtrar även Sylvia till! 😀

ok, då gör vi så. synd vi inte kom på det tidigare bara. jädrans massa inlägg hade det blivit inatt. 🙂

säg till när överflyttninegn ska ske, så ska jag inte reta mig på nollan mer.:-)

ofta! 😉

jaha! såg att jag fått 96 mail sen någonstans vid midnatt. 😀

kan vi väl börja testa nu.