Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2008, 05:13shit!! 96 mail!! måste fasen vara rekord, ju! men vi har nog haft tre, fyra trådar igång samtidigt.
shit!! 96 mail!! måste fasen vara rekord, ju! men vi har nog haft tre, fyra trådar igång samtidigt.
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 05:18det är det nog, du måste ta fler nattpass! 😉 fast det får nog bli när det inte är vanlig dag efter....annars skulle jag snart få börja tänka på när jag ska börja gå upp. (#) 🙂
det är det nog, du måste ta fler nattpass! 😉 fast det får nog bli när det inte är vanlig dag efter....annars skulle jag snart få börja tänka på när jag ska börja gå upp. (#) 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2008, 05:21jag tar aldrig nattpass mitt i veckan. då måste jag ta kompledigt för att sova dagen efter om jag skulle ha varit i tjänst. och då tjänar jag inget på att nattvaka.
men första bästa som kommer så...ringer jag istället. jag bara ångrar mig annars.:-)
den
jag tar aldrig nattpass mitt i veckan. då måste jag ta kompledigt för att sova dagen efter om jag skulle ha varit i tjänst. och då tjänar jag inget på att nattvaka.
men första bästa som kommer så...ringer jag istället. jag bara ångrar mig annars.:-)
den
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 05:33aha, men man får väl inte gå på och jobba direkt efter nattpass?
🙂 gör så!
ja det har den! blev lite sne på klockan för att den redan blivit så mycket. 🙂
min telefon har förresten ringt två gånger redan, den manövrerar jag tydligen i sömnen annars
aha, men man får väl inte gå på och jobba direkt efter nattpass?
🙂 gör så!
ja det har den! blev lite sne på klockan för att den redan blivit så mycket. 🙂
min telefon har förresten ringt två gånger redan, den manövrerar jag tydligen i sömnen annars
Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2008, 05:37nej, och det är därför jag måste ta av mina surtförvärvade komptimmar för att sova den dagen jag går av ett vak. men denna natts timmar var lättförtjänade.:-)
ok.:-)
ja, jag tycker också det är trist. men minns du att jag sa, när jag nämnde att jag skul
nej, och det är därför jag måste ta av mina surtförvärvade komptimmar för att sova den dagen jag går av ett vak. men denna natts timmar var lättförtjänade.:-)
ok.:-)
ja, jag tycker också det är trist. men minns du att jag sa, när jag nämnde att jag skul
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 05:43låter surt, då har man ju inte vunnit ett skit på det, bara sabbat dygnsrytm. oki 🙂
japp det kommer jag ihåg. 🙂
ja det är det där felet vet du. har haft larm på för att åka på tjänsteresor och de har varit väldigt tidigt. sen får jag inte bort dom u
låter surt, då har man ju inte vunnit ett skit på det, bara sabbat dygnsrytm. oki 🙂
japp det kommer jag ihåg. 🙂
ja det är det där felet vet du. har haft larm på för att åka på tjänsteresor och de har varit väldigt tidigt. sen får jag inte bort dom u
Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2008, 05:44"tappa" den i toastolen då! då blir det verkligen en skittelefon. 🙂
den tyckte nog att du skulle stiga upp nu, men du har ju inte ens lagt dig än.:D
"tappa" den i toastolen då! då blir det verkligen en skittelefon. 🙂
den tyckte nog att du skulle stiga upp nu, men du har ju inte ens lagt dig än.:D
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 05:51får hålla ut i två veckor till så jag vet om jag får stanna eller inte, sen blir det att ta tag i det.
beskedet kommer i veckan jag är i dublin. tappade faktiskt lite sugen på att åka men det går inte att ändra på nu. kanske även kan vara bra att komma iv
får hålla ut i två veckor till så jag vet om jag får stanna eller inte, sen blir det att ta tag i det.
beskedet kommer i veckan jag är i dublin. tappade faktiskt lite sugen på att åka men det går inte att ändra på nu. kanske även kan vara bra att komma iv
Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2008, 05:54varför tappade du sugen på att åka? tror det är bra för dig att koma iväg.
varför tappade du sugen på att åka? tror det är bra för dig att koma iväg.
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 05:57tänkte att det säkerligen är massa information som berör hur varslen ska gå till osv. kanske möjligheter man får med utbildningar och vad som gäller med alla regler och så. men det kanske är bra att få lite andra intryck också, varit mycket jobb ett tag.
tänkte att det säkerligen är massa information som berör hur varslen ska gå till osv. kanske möjligheter man får med utbildningar och vad som gäller med alla regler och så. men det kanske är bra att få lite andra intryck också, varit mycket jobb ett tag.