Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2008, 06:34menar du T9-funktionen? den är värdelös om du frågar mig. jag har kopplat bort den funktionen. hade fullt sjå med att välja rätt ord. och Sylvia kom aldrig med i de valbara orden hur många gånger jag än skrev det. (#)
menar du T9-funktionen? den är värdelös om du frågar mig. jag har kopplat bort den funktionen. hade fullt sjå med att välja rätt ord. och Sylvia kom aldrig med i de valbara orden hur många gånger jag än skrev det. (#)
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 06:41ja precis, kommer heller inte överens med den, olika bra på olika telefoner och det tar längre tid att hitta rätt ord än att bara skriva det som ska skrivas. även det där med minnet har jag märkt. fast åt andra hållet, att jag skrivit fel och det allttid
ja precis, kommer heller inte överens med den, olika bra på olika telefoner och det tar längre tid att hitta rätt ord än att bara skriva det som ska skrivas. även det där med minnet har jag märkt. fast åt andra hållet, att jag skrivit fel och det allttid
Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2008, 06:43men jag vet många som lovordar T9-funktionen, så det är väl bara att acceptera att jag är dum och omodern av mig. (H)
men jag vet många som lovordar T9-funktionen, så det är väl bara att acceptera att jag är dum och omodern av mig. (H)
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 06:44får väl skriva på den listan också! 🙂
får väl skriva på den listan också! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 06:46sen beror det nog på vilken t9-verion man fått testa, nya är nog bättre.
sen beror det nog på vilken t9-verion man fått testa, nya är nog bättre.
Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2008, 06:47ja, min telefon är två år i februari. så ny är den ju inte.
ja, min telefon är två år i februari. så ny är den ju inte.
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 06:50är väl något sådant min egna telefon är med.
du har fått många historier, har du hunnit läsa? en del var ganska kul! 🙂
är väl något sådant min egna telefon är med.
du har fått många historier, har du hunnit läsa? en del var ganska kul! 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2008, 06:56ja, de har verligen sett till att jag har fått skratta. snällt av dem! 🙂
speciellt hasses historier. han är fan inte riktigt klok! jag skrattade så jag fick tårar i ögonen. ungefär som jag gör åt dig ibland.:D
ja, de har verligen sett till att jag har fått skratta. snällt av dem! 🙂
speciellt hasses historier. han är fan inte riktigt klok! jag skrattade så jag fick tårar i ögonen. ungefär som jag gör åt dig ibland.:D
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 06:59skrattade också riktigt ordentligt åt de där han la upp! 🙂
🙂
skrattade också riktigt ordentligt åt de där han la upp! 🙂
🙂
Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2008, 14:45kör försiktigt. vi hade frost inatt, men med torra vägar går det ju bra ändå.
kör försiktigt. vi hade frost inatt, men med torra vägar går det ju bra ändå.