Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2008, 18:11ok. ja, det var fina iaf. jag skulle vilja låta göra en fotoportfölj av mig själv nån dag, med träningskläder som tema. fick erbjudande om det för några år sen efter en modevisning som jag var med på, men tyckte då det var fjantigt. det hade iaf varit kul
ok. ja, det var fina iaf. jag skulle vilja låta göra en fotoportfölj av mig själv nån dag, med träningskläder som tema. fick erbjudande om det för några år sen efter en modevisning som jag var med på, men tyckte då det var fjantigt. det hade iaf varit kul
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 18:41ja det får du göra! kul grej! finns nog många hobbyfotografer som gärna skulle vilja köra fotosession. vad var det för modevisning du var med på?
kan jag tänka! 🙂 då är det musikaliskt gäng när ni har fester?
🙂 nice! riktigt bra!
jaha, starkt jobba
ja det får du göra! kul grej! finns nog många hobbyfotografer som gärna skulle vilja köra fotosession. vad var det för modevisning du var med på?
kan jag tänka! 🙂 då är det musikaliskt gäng när ni har fester?
🙂 nice! riktigt bra!
jaha, starkt jobba
Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2008, 19:00det var under vår årliga Östersjöfetsival vi har i juli här i stan. mina aerobics- och step-grupper skulle köra en sex nummer lång uppvisning ihop med en modellagentur. vi skulle varva våra nummer med agenturens modeller (som visade vanliga kläder) under
det var under vår årliga Östersjöfetsival vi har i juli här i stan. mina aerobics- och step-grupper skulle köra en sex nummer lång uppvisning ihop med en modellagentur. vi skulle varva våra nummer med agenturens modeller (som visade vanliga kläder) under
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 20:47får kanske börja söka efter filmupptagningar från Östersjöfestivalen! 😉
men det är bara du fixar fotosession nu istället! du får kolla lite på fotosidan, har inte kollat mycket på det på senare tid men vet att det är många fotografer som håller på och lä
får kanske börja söka efter filmupptagningar från Östersjöfestivalen! 😉
men det är bara du fixar fotosession nu istället! du får kolla lite på fotosidan, har inte kollat mycket på det på senare tid men vet att det är många fotografer som håller på och lä
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 20:48vi har förresten fått en förfrågan om medlemsskap till vår grupp. 🙂
vi har förresten fått en förfrågan om medlemsskap till vår grupp. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 20:48kan du gissa vem?
kan du gissa vem?
Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2008, 20:56David?
David?
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 20:59japp, han undrar i sin fråga vad det här nu är. 🙂
glömmer hela tiden att säga när jag vaknade. vaknade vid 10 men kom fram till att jag skulle sova mer och sen vaknade jag vid 13.
japp, han undrar i sin fråga vad det här nu är. 🙂
glömmer hela tiden att säga när jag vaknade. vaknade vid 10 men kom fram till att jag skulle sova mer och sen vaknade jag vid 13.
Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2008, 21:00vad gott det lät! det var länge sen jag åt älg. mamma hade pippi på det minns jag. älgköttbullar, älgstek, öttgryta med älgkött...och så rödvin! (H:) massor med antioxidanter. sjäv dricker jag vitt vin just nu. håller på att författa en krönikablogg för t
vad gott det lät! det var länge sen jag åt älg. mamma hade pippi på det minns jag. älgköttbullar, älgstek, öttgryta med älgkött...och så rödvin! (H:) massor med antioxidanter. sjäv dricker jag vitt vin just nu. håller på att författa en krönikablogg för t
Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2008, 21:00vad svarade du då?
då sov du nästan lika länge som jag? jag trivdes ordentligt i natt, kan jag säga. (H)
vad svarade du då?
då sov du nästan lika länge som jag? jag trivdes ordentligt i natt, kan jag säga. (H)