Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 21:10ja det var riktigt smarrigt! vilt blir ofta bra. omelett med karljohan var en grej som var till, blev också bra för det är oftast kantareller det blir och det kan bli tröttsamt.
aha är det över ditt lopp idag?
tycker det är rätt! man ångrar oftast inte
ja det var riktigt smarrigt! vilt blir ofta bra. omelett med karljohan var en grej som var till, blev också bra för det är oftast kantareller det blir och det kan bli tröttsamt.
aha är det över ditt lopp idag?
tycker det är rätt! man ångrar oftast inte
Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2008, 21:14japp, över min halvmarathonresa sen premiären i fjol. detta loppet blir ju en examen för mig. samma bana, samma årstid men förhoppningsvis INTE samma tid. 🙂
hmmm, undrar vad han svarar? talar du om det för mig? jag som är medskyldig till detta? 🙂
japp, över min halvmarathonresa sen premiären i fjol. detta loppet blir ju en examen för mig. samma bana, samma årstid men förhoppningsvis INTE samma tid. 🙂
hmmm, undrar vad han svarar? talar du om det för mig? jag som är medskyldig till detta? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 21:27aha, blir intressant att läsa! även om jag följt dig ganska nära. 😉
han undrade om det var någon snigel.
aha, blir intressant att läsa! även om jag följt dig ganska nära. 😉
han undrade om det var någon snigel.
Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2008, 21:32jo, så nära som du har varit mig kommer ingen fb-are att komma. 😉
snigel?! jag?! allvarligt! vad svarade du på det? 🙂 har svårt att tänka mig att han skulle komma på det. men du säger väl inte att det är jag, väl? 🙂
jo, så nära som du har varit mig kommer ingen fb-are att komma. 😉
snigel?! jag?! allvarligt! vad svarade du på det? 🙂 har svårt att tänka mig att han skulle komma på det. men du säger väl inte att det är jag, väl? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 21:39🙂
nej inte dig, han menade någon ur snigelgruppen antar jag. sa att det inte var det. nej jag säger inget.
nu fick jag ett svar där han han gissade på rätt person!?!
🙂
nej inte dig, han menade någon ur snigelgruppen antar jag. sa att det inte var det. nej jag säger inget.
nu fick jag ett svar där han han gissade på rätt person!?!
Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2008, 21:42vad säger du?!? hur fan kunde han veta det??
vad säger du?!? hur fan kunde han veta det??
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 21:47jag vet inte!? blev lite ställd!
jag vet inte!? blev lite ställd!
Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2008, 21:49det blev jag också! förmodligen har han räknat ut det mtp vad du har sagt om mig i snigelgruppen, eller?
vad tänker du svara?
det blev jag också! förmodligen har han räknat ut det mtp vad du har sagt om mig i snigelgruppen, eller?
vad tänker du svara?
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 21:53nja jag vet inte, har inte sagt så mycket där. har ju berättat vad jag sagt om dig typ. det är mest massa ordvrängeri och ordvitsar där ju.
vad ska jag svara?
nja jag vet inte, har inte sagt så mycket där. har ju berättat vad jag sagt om dig typ. det är mest massa ordvrängeri och ordvitsar där ju.
vad ska jag svara?
Quote from Catharina Brattlin on 1 November 2008, 21:57det är ditt samvete som får styra, Victor. jag vet inte vad som har sagts om mig i er grupp, så jag kan omöjligt veta. jag har ingen aning om vad du ordagrant har sagt om mig där, som skulle kunna få David att misstänka det här.
tänk dig för bara, ber ja
det är ditt samvete som får styra, Victor. jag vet inte vad som har sagts om mig i er grupp, så jag kan omöjligt veta. jag har ingen aning om vad du ordagrant har sagt om mig där, som skulle kunna få David att misstänka det här.
tänk dig för bara, ber ja