Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumKränkta intervaller1:st
You need to log in to create posts and topics.

ja det var riktigt smarrigt! vilt blir ofta bra. omelett med karljohan var en grej som var till, blev också bra för det är oftast kantareller det blir och det kan bli tröttsamt.

aha är det över ditt lopp idag?

tycker det är rätt! man ångrar oftast inte

japp, över min halvmarathonresa sen premiären i fjol. detta loppet blir ju en examen för mig. samma bana, samma årstid men förhoppningsvis INTE samma tid. 🙂

hmmm, undrar vad han svarar? talar du om det för mig? jag som är medskyldig till detta? 🙂

aha, blir intressant att läsa! även om jag följt dig ganska nära. 😉

han undrade om det var någon snigel.

jo, så nära som du har varit mig kommer ingen fb-are att komma. 😉

snigel?! jag?! allvarligt! vad svarade du på det? 🙂 har svårt att tänka mig att han skulle komma på det. men du säger väl inte att det är jag, väl? 🙂

🙂

nej inte dig, han menade någon ur snigelgruppen antar jag. sa att det inte var det. nej jag säger inget.

nu fick jag ett svar där han han gissade på rätt person!?!

vad säger du?!? hur fan kunde han veta det??

jag vet inte!? blev lite ställd!

det blev jag också! förmodligen har han räknat ut det mtp vad du har sagt om mig i snigelgruppen, eller?

vad tänker du svara?

nja jag vet inte, har inte sagt så mycket där. har ju berättat vad jag sagt om dig typ. det är mest massa ordvrängeri och ordvitsar där ju.

vad ska jag svara?

det är ditt samvete som får styra, Victor. jag vet inte vad som har sagts om mig i er grupp, så jag kan omöjligt veta. jag har ingen aning om vad du ordagrant har sagt om mig där, som skulle kunna få David att misstänka det här.

tänk dig för bara, ber ja