Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumKränkta intervaller1:st
You need to log in to create posts and topics.

nej jag kan inte heller komma ihåg ordagrant allt som sagts men det hare inte varit något utpekat iaf. alla de där sniglarna kan ju skriva saker på sätt som kan tolkas hur som helst. och det tolkas väl hur som helst också!? var bara konstigt att han prick

vad skrev du då?

gissningar är gissningar typ.

jag vill lägga ner tankarna på det här nu. känns jobbigt. men insikten om att NÅGOT måste ha dryftats någonstans på FB för att David ska kunna förstå att det är jag, av 44000 medlemmar, som är den andra medlemmen, stör mig lite. hur skulle han annars kunn

klarar du inte att ljuga för min skull, så betyder det nåt, kan jag säga. vilket är otrevligare? att ljuga för David eller att jag " försvinner". välj!

så ser jag på saken iaf. även om det låter hårt är jag rak som en pinne här.

ja det var hårda ord måste jag säga!
jag vill väl inte ljuga för någon!? aldrig för dig men inte för någon annan heller. jag frågade dig ju vad jag skulle skriva? du sa att jag skulle tänka mig för och det gjorde jag. varför hotar du sådär?

det jag tänkt

jag hotar inte, Victor. jag försöker bara få dig att inse att ibland måste man frångå sina principer om man tycker det är värt det. du tycker uppenbarligen inte att det är det, så då har du gjort ditt val. eller hur?

du hade lätt kunnat svara honom att "det är ingen som du känner" så hade du inte ljugit. david känner inte mig, och jag känner inte honom. så enkelt!

lugna ner dig nu Sylvia!
jag vet att man måste frångå principer ibland, och jag gör det gladeligen om det krävs. handlar också om principer, att man inte kan hålla på allt i alla lägen.

du har tydligen bestämt att jag gjort något val nu som jag inte kan

jag vet ju inte vad du har svarat honom. och jag vet inte hur han har tolkat dig.

som det känns nu, var detta, som igår verkade en brillijant grej, en urdum idé! 🙁