Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumKränkta intervaller1:st
You need to log in to create posts and topics.

känner mig jäkligt förvirrad och vet inte riktigt vad du försöker säga, säger eller vad du menar. verkar som du tycker att jag inte bryr mig om din heder tillräckligt samt att jag inte tagit ställning ordentligt på något vis?

jag försöker förstå vad det

tänk tanken, Victor. David vet vad jag heter. han vet att jag är gift. det är lätt för honom att ta reda på mitt nummer och ringa hem hit. om han skulle vilja.

vad skulle han i värsta fall säga då? -Sylvia pratar på ett forum.

missförstå mig rätt, jag bagatelliserar inte något. men även om han nu räknat ut något med sin hjärna så vet han ju ingenting om något.

det enda jag har önskat hela tiden har varit att detta ska stanna mellan oss. ingen annan har med det att göra. per är väl medveten om att jag diskuterar här på forumet. men inte i vilka former.

att jag säger att "det kostar att ge sig i lag med en gift

jag är medveten om allt du skriver och jag tror inte vi pratar om varandra när det gäller det.

jag vet inte hur jag skulle ha hanterat David på något annat sätt än på det jag gjorde? hade jag inte sagt åt honom att det bara var en grupp för två, en grupp

ok, du gav mig information nu som inte var känd för mig tidigare. dvs att du sa till David att gruppen var till för att strukturera upp information lättare (hur kom du på det?). är han nöjd med det svaret måste jag också vara det. jag får lita på min magk

ja det var min tanke med det jag sa till honom, att jag inte ville ha något mer snack om det. att det var en grupp för att strukturera information som är svårt i PM. kunde inte ana att han skulle gissa att det var du. men jag ville berätta för dig allt so

och inser direkt att du tolkar det som att han då vet att det är du men jag kan bara säga att det vet han inte. tänk förresten på att han först trodde att det var någon i snigelgruppen som var med!

men jag orkar inte heller vända ut och in på mig själv mer för att förklara det här. du får välja att tro på att jag tänker på dig i alla sammanhang eller låta bli. jag kan inte göra något åt vad du tror eller är rädd för iaf.

jag är ändå tacksam att du berättade, Victor. 🙂

och nej, jag tolkade inte det som att han vet. men säg mig, du som känner honom, HUR har han kunnat räkna ut det? jag menar, av alla oss som diskuterar. det kunde lika gärna varit Stina, Fia-Lotta, Lingis