Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumKränkta intervaller1:st
You need to log in to create posts and topics.

jo, jag tror på dig, Victor. som jag sa en gång; när jag blir rädd handlar jag irrationellt, så som i det här fallet. inget jag är stolt över, men ett faktum. du har tyvärr fått se den sidan av mig. önskar jag kunde måla fram en bättre bild av mig själv,

jag vet faktiskt inte hur han kunde gissa det, han hade ju gissat på sniglar innan så det kanske var en lyckträff. vad vet jag. jag säger ju att han är skicklig att luska ut saker, eller om det är att gissa saker. triangeldramat som jag snckat om, har int

🙂 tack, Victor! vad glad jag blev! nu kan jag springa mitt långpass med sol i hjärtat igen. ger mig ut halv fyra.

ang mitt agerande vid rädsla; jag måste vara öppen med den. annars är det som du säger, omöjligt att mötas på ett konstruktivt sätt i en d

🙂 vad fint. lycka till på passet!

det är ju så man måste göra ibland, visa vad man tänker bara rakt av. har man förtroende för varandra så går det ju bra att göra för ingen kommer att släppa utan att fatta vad det handlar om.

vill inte dra upp något

tack! 🙂

jag är med på allt du säger. men det är det som känns så skönt med dig, att jag vågar visa mina dåliga sidor också, utan att behöva oroa mig för vad du ska tycka om mig. är det att känna förtroende då?:-)

jag tänkte på David direkt när du skre

ja en del i det är väl förtroende. kan jag tro, jag vet inte riktigt. 🙂 vad tror du?

ok. ja det har vi nog. förstår man lite hur han tänker när han skriver så ser man att det inte är så mycket som bara är taget ur luften. vissa ser det inte alls och då

jo, jag bestämmer att det är att känna förtroende för någon. 🙂

jo, han är ju inte dum David. och jag tillhör väl de som har "misstolkat" honom länge nog för att han ska få en knasig syn på mig. "allvarlig, aldrig leende och så politiskt korrekt hela t

hade du något annat förslag? 🙂

har han sagt det till dig? i PM?
man framstår olika för alla oavsett hur man gör. man ska inte ändra sig för att någon annan ska se en på ett visst vis. så tycker jag iaf. sen är det ju bara bra om man kan lära sig mer oc

hej igen! 🙂

färdigtränad! kom 16,1 km i ett lugnt och sansat tempo, mtp gårdagens miltävling. inga känningar nånstans, men nu fryser jag som en hund. nöjd!

fler förslag ang förtroende? hmmm, att kännas sig trygg med någon kanske? att man vet att perso

🙂 kanon att det funkar bra med kroppen, gäller att ladda upp nu inför nästa helg.
jag har bla varit ute och krängt på vinterdäcken på bilen så nu kan det snöa bäst det vill!

det där lät som saker som stämmer in också! 🙂
jo jag har förtroende för dig,