Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumKränkta intervaller1:st
You need to log in to create posts and topics.

ska göra så gott jag kan. börjar få in vanan nu. 🙂

nu ikväll var det faktiskt halt ute och stjärnklart. en plusgrad hade jag när jag kutade. var rätt lagom faktiskt för mig som svettas floder i vanliga fall. några vinterdäck har jag inte på volvon än.

som det varit här med i helgen, fast en grad kallare har vi. brukar också göra så oftast men passade på nu när jag hade chansen att byta.

ja den var fin. hon verkar ha många låtar som passar in just nu.
det är jag också! blev mer verkligt även om vi ju k

ja, det är möjligt han blev sur, jag vet inte.

hur menar du då, att jag ska lova att vara ärlig, även om jag vet att du kommer att ta det hårt? vad går du nu och funderar på? *orolig*

nej jag funderade nog inte på något speciellt, bara om det skulle uppstå någon sån situation.

jag har alltid varit ärlig mot dig, och vill nog tro att jag kommer att fortsätta vara det.

vad bra! 🙂
detsamma gäller mig.

fast, vet du, nu satte du griller i huvudet på mig! har du nån aning om vilken typ av situation som skulle kunna uppstå? dumt att jag frågar kanske, vid närmare eftertanke. (H)

nej det har jag väl inte, men jag har iaf en aning om att det inte kommer att vara som det är nu i all evighet iaf. tänker inte du så?

jovisst, gör jag det. men sen vet du också att jag tänker Carpe Diem! njut av det så länge det varar liksom. eller?

kan nog inte göra det när det gäller det här, inte för att varje dag som jag får prata med dig är bra! för det är den ju.