Quote from Catharina Brattlin on 2 November 2008, 23:14varför kan du inte det?
varför kan du inte det?
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 23:18nja det är väl för att det inte känns som en "må bra för dagen" grej. förstår du hur jag menar?
nja det är väl för att det inte känns som en "må bra för dagen" grej. förstår du hur jag menar?
Quote from Catharina Brattlin on 2 November 2008, 23:21tror det. det är inget som bara kommer att gå över så där? eller fattar jag fel? rätta mig i så fall.:-)
tror det. det är inget som bara kommer att gå över så där? eller fattar jag fel? rätta mig i så fall.:-)
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 23:24ja ungefär så. känns det så för dig?
ja ungefär så. känns det så för dig?
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 23:25att det är en grej för dagen menar jag?
att det är en grej för dagen menar jag?
Quote from Catharina Brattlin on 2 November 2008, 23:27jag har svårt att se hur det skulle kunna hända, ja. "gå över" alltså. men, och nu är jag brutalt ärlig, så är min förhoppning ändå att du träffar nån som du kan älska.
jag har svårt att se hur det skulle kunna hända, ja. "gå över" alltså. men, och nu är jag brutalt ärlig, så är min förhoppning ändå att du träffar nån som du kan älska.
Quote from Catharina Brattlin on 2 November 2008, 23:29jo, det begrep jag att du menade.:-) nåt sånt här kan inte bara "gå över". inte för mig iaf.
jo, det begrep jag att du menade.:-) nåt sånt här kan inte bara "gå över". inte för mig iaf.
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 23:37mycket talar för att jag redan gjort det
mycket talar för att jag redan gjort det
Quote from Catharina Brattlin on 2 November 2008, 23:43jo, det förstår jag att du tror. men jag menar någon annan, som du har möjlighet att träffa och krama, som är mer jämngammal med dig, som inte är gift och har barn med en annan man. så menar jag. då hade jag bara funnits där som ett minne från en svunnen
jo, det förstår jag att du tror. men jag menar någon annan, som du har möjlighet att träffa och krama, som är mer jämngammal med dig, som inte är gift och har barn med en annan man. så menar jag. då hade jag bara funnits där som ett minne från en svunnen
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 23:57ja jag vet inte vad jag ska säga.
ja jag vet inte vad jag ska säga.