Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumKränkta intervaller1:st
You need to log in to create posts and topics.

har svårt att stava till "komma" såg jag nu. (H)

när åker du? blir det tyst från dig då? kul att få resa med din bror så där!

nja det passade väl, koma iväg efter allt jobb och sen kanske komma tillbaka lite mindre koma-aktig. 😀

nästa helg. ja det blir nog kul tror jag. får lite dåligt samvete för jobbet bara för det är sista veckan i testperioden. (#)

nu är det flum på riktigt hög nivå. 🙂

men det är väl inte ditt problem väl? åk iväg och nut av ledigheten och den fina staden Dublin.

men du svarade inte på om det blir tyst från dig!

telefon lär ju följa med och jag tar nog lilla datorn med också. troligen finns det internet att tillgå. så tyst lär det nog inte bli. 🙂 blir du orolig? 😉

ja, lite. (H)

🙂

vi har ju flinka sms-fingrar också!

nja, flinka såna har jag nog inte. inte som du iaf. tar lite tid för mig. är ovan, serru.

var ganska bra på att skriva på min förra telefon men inte den jag har nu. varje knapp har tre olika tecken beroende på om man trycker mitten, höger eller vänster. fippligt.

min ericsson har också en hel drös tecken på varje nuffra, men jag trycker olika många ggr beroende på vilken bokstav, nuffra eller tecken jag vill ha. och i onsdags lärde jag mig hur man lägger till smileys. visste jag inte innan.:-)

så tycker jag det är mycket bättre att ha. lärde mig på den tiden då det inte ens var någon autokomplettering som gav förslag på ord och det gick riktigt bra. blev bra känsla att skriva.
va bra, för det var kul att skriva då med! 🙂