Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 10:12tack så mycket för alla bra svar! just nu gör jag 5 km runt 29 och milen runt 1h och 4. Dock var det länge sen jag testade, ska göra ett "testlopp" på torsdag och se vad det säger! men som sagt, tack för alla svar 🙂
tack så mycket för alla bra svar! just nu gör jag 5 km runt 29 och milen runt 1h och 4. Dock var det länge sen jag testade, ska göra ett "testlopp" på torsdag och se vad det säger! men som sagt, tack för alla svar 🙂
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 10:26Mia, förutsatt att du har uthålligheten för att springa 10 km så kommer du säkert klara den tiden.
Men har du inte sprugit 10 km någon gång så får du räkna med att det kan behövas några pass på den sträckan innan du orkar "maxa" hela 10 km.
Lycka till!
Mia, förutsatt att du har uthålligheten för att springa 10 km så kommer du säkert klara den tiden.
Men har du inte sprugit 10 km någon gång så får du räkna med att det kan behövas några pass på den sträckan innan du orkar "maxa" hela 10 km.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 15:46AT, ja, det är klart att det kommer behövas mer övning från min sida när 10 km närmare sig. Just nu kör jag komfortabelt (alltså kan hålla jämn takt i 30 min och även öka på slutet) på 5 km 3-4 ggr i veckan. Jag ökar långsamt för att komma upp i längre ti
AT, ja, det är klart att det kommer behövas mer övning från min sida när 10 km närmare sig. Just nu kör jag komfortabelt (alltså kan hålla jämn takt i 30 min och även öka på slutet) på 5 km 3-4 ggr i veckan. Jag ökar långsamt för att komma upp i längre ti