Quote from Funbeat user on 12 February 2013, 12:30(H)
(H)
Quote from Funbeat user on 12 February 2013, 15:48Det går inget vidare för mig, just nu är det skidåkning som gäller. Det räknas inte här men nedräkningen inför Premiärmilen tickar på så när jag kommer hem blir det joggingskorna på 🙂
Det går inget vidare för mig, just nu är det skidåkning som gäller. Det räknas inte här men nedräkningen inför Premiärmilen tickar på så när jag kommer hem blir det joggingskorna på 🙂
Quote from Ulrika Ekelund on 13 February 2013, 10:58Snart dags att börja. 🙂
Snart dags att börja. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 17:15Subkontraoktaven C
16,35 Hz Lägsta tonen på 32 fots-stämman i en orgel. Ungefärlig nedre hörselgräns för en människa och snart vad jag passerat i mil i år.
Årstotal=16,349 mil
Subkontraoktaven C
16,35 Hz Lägsta tonen på 32 fots-stämman i en orgel. Ungefärlig nedre hörselgräns för en människa och snart vad jag passerat i mil i år.
Årstotal=16,349 mil
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 17:51Mats 😀 Gläder en gammal musiker att läsa.
Mats 😀 Gläder en gammal musiker att läsa.
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 17:53Undrar om det händer nåt speciellt när man i mil passerar frekvensen för "the brown note"?
Undrar om det händer nåt speciellt när man i mil passerar frekvensen för "the brown note"?
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 18:06Hoppas nå upp till strax under lilla g# innan nyår. Är fortfarande under hörbar frekvens.
Hoppas nå upp till strax under lilla g# innan nyår. Är fortfarande under hörbar frekvens.
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 18:16Firade subkontra A i går med Krušovice ?erné.
(Magert med öl i denna tråd hittills. Skärpning. :@)Lär väl inte komma upp i översta strängen på den 5-strängade basen förrän nästa helg.
Precis som vanligt alltså.
Firade subkontra A i går med Krušovice ?erné.
(Magert med öl i denna tråd hittills. Skärpning. :@)
Lär väl inte komma upp i översta strängen på den 5-strängade basen förrän nästa helg.
Precis som vanligt alltså.
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 01:03Kontraoktav f, verkar vara någonstans på basen. Siktar på att under året komma upp till altblockflöjten.
Kontraoktav f, verkar vara någonstans på basen. Siktar på att under året komma upp till altblockflöjten.
Quote from Funbeat user on 14 February 2013, 15:30126 km hittills! 🙂 Mycket kvar till 1500 km. :-). Ingen Öl ännu!!! Sedan när når 500 km. Går det bra!! 🙂
126 km hittills! 🙂 Mycket kvar till 1500 km. :-). Ingen Öl ännu!!! Sedan när når 500 km. Går det bra!! 🙂