Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil under 2013 🙂
You need to log in to create posts and topics.

25 dagars uppehåll i löpningen pga halsinfektion gör att jag ligger långt efter plan. Men nu känns det bra i alla fall så det är bara att ta igen förlorad mark 🙂
214 av 2500km avklarade gentemot 340 enligt plan. Lite stopp pga av skador och sjukdom måst

v 7: 25,57 km
v 8: 26,66 km

Totalt i år: 200,22 km

Firades igår kväll med ett stort glass mjölk till äran av Kalcium atomnummer 20 i periodiska systemet men ikväll blir det... ja vi får se vad jag hittar.

För att inte sjunka ner för djupt i öl-snobberi-träsket firas översta strängen på min 5-strängade bas med fule-öl från Lidl, Grafenwalder 3,5% (ja, så klart dubbleras mängden som kompensation).

Denna veckan har varit hysterisk för mig och har bara sovit varannan natt mer eller mindre, och orsaken till det är att jag åker bort nästa vecka och då blir det inget springa heller.

Så blygsamma 39,16 km blir denna veckans resultat.
Totalt 547,76 km d

Fick göra ett ofrivilligt träningsstopp, synnerligen frustrerande men läkarorder är läkarorder.

Men nu är jag i gång igen och har avverkat 216km av mina 1500. Bara 1284 kvar 🙂

Ölen (Iron Age) köptes visserligen på ICA men en ny bekantskap. Alltid skoj att prova nya smaker.

BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=4076b53ad3bc4b1cacc4e360d3004ff7.jpg&Size=&share=

Denna vecka blev det 38.4 km. Men eftersom jag hade träningsuppehåll i 10 dagar så har jag inte lyckats skrapa ihop mer än 180 km hitills i år. Men det ska det snart bli ändring på.

820 km kvar 🙂

34,3 mil. Eländes. Tur att några av närmaste månadernas långpass heter typ 26K, 29K, 32K och andra äckliga saker...

Tjoho, imorgon får jag fira lite. Eller hur? 🙂 Passerar 30 mil nämligen.

Totalt bara 166 km. men friade det ändå med ute bastu och Norlands Guld! 🙂