Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 16:21673 avverkade, men denna veckan blev lite kort. Bara 94 av de 110km jag skulle sprungit. Nåja, det fixar sig säkert.
673 avverkade, men denna veckan blev lite kort. Bara 94 av de 110km jag skulle sprungit. Nåja, det fixar sig säkert.
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 17:03Efter dagens halvmara ligger jag i fas igen... 277km avverkade hittills i år.
Efter dagens halvmara ligger jag i fas igen... 277km avverkade hittills i år.
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 17:54Kristian Högberg, Får man fråga (utav ren nyfikenhet) hur man tycker det är läge för att börja med ett snabbdistanspass efter att ha varit sjuk i nästan 2v? 🙂
Kristian Högberg, Får man fråga (utav ren nyfikenhet) hur man tycker det är läge för att börja med ett snabbdistanspass efter att ha varit sjuk i nästan 2v? 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 7 April 2013, 18:01Med dagens långpanna, i väldigt varierande aprilväder, har jag fått ihop 545 km av årets planerade 1600 km. Känns stabilt och bra. 🙂
Med dagens långpanna, i väldigt varierande aprilväder, har jag fått ihop 545 km av årets planerade 1600 km. Känns stabilt och bra. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 18:03Linda:
Tanken var väl inte ett såpass hårt pass som snabbdistans,
men kroppen kändes så bra att efter jag sprungit en bit (uppvärmningen, typ) att jag valde att prova köra hårt,
med tanken att slå av på tempot ifall det skulle behövas.Hela vägen kän
Linda:
Tanken var väl inte ett såpass hårt pass som snabbdistans,
men kroppen kändes så bra att efter jag sprungit en bit (uppvärmningen, typ) att jag valde att prova köra hårt,
med tanken att slå av på tempot ifall det skulle behövas.
Hela vägen kän
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 21:0325,08 denna veckan, 213,3 totalt
Äter så smått in de "dåliga" veckorna i början av året, då jag precis kommit igång igen efter en lång(!) träningssvacka.
Så allt går enligt plan 🙂
25,08 denna veckan, 213,3 totalt
Äter så smått in de "dåliga" veckorna i början av året, då jag precis kommit igång igen efter en lång(!) träningssvacka.
Så allt går enligt plan 🙂
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 21:04Edit tyckte att jag tjatade
Edit tyckte att jag tjatade
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 02:1968 mil klara. Mina fötter blir lite o-gå-bara av långpassen (på ett bra sätt!).
68 mil klara. Mina fötter blir lite o-gå-bara av långpassen (på ett bra sätt!).
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 09:18klart ! 336 km. Mycket Kvar! 🙂
klart ! 336 km. Mycket Kvar! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 10:17Låg bra till för målet på 200 mil (förra året 195) mil, men 3 veckors ofrivillig vila pga influensan så ligger jag efter. Förra veckan blir det desto mer. Ligger nu på 513 km så är snart i fas igen...
Låg bra till för målet på 200 mil (förra året 195) mil, men 3 veckors ofrivillig vila pga influensan så ligger jag efter. Förra veckan blir det desto mer. Ligger nu på 513 km så är snart i fas igen...