Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 20:15@Joakim, nu vet jag inte vad det är för princip du syftar på men eftersom jag kommer att tävla på milen så funkar den för mig.
@Joakim, nu vet jag inte vad det är för princip du syftar på men eftersom jag kommer att tävla på milen så funkar den för mig.
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 20:41Jag hakar på. Jag har som mål att springa minst 100 mil i år. Det gick tyvärr inte 2012 eftersom jag tog mina första löparsteg i slutet av februari, men i år så kommer det nog gå bra, förutsatt att jag får vara skadefri 🙂
Jag hakar på. Jag har som mål att springa minst 100 mil i år. Det gick tyvärr inte 2012 eftersom jag tog mina första löparsteg i slutet av februari, men i år så kommer det nog gå bra, förutsatt att jag får vara skadefri 🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 20:51Andreas, teorin har framförts i andra trådar i detta forum och går ut på att man behöver träna 4 gånger så lång sträcka per vecka som man planerar att springa för att få bra resultat. Det stämmer säkert bra, men blir VÄLDIGT mycket springande för lite län
Andreas, teorin har framförts i andra trådar i detta forum och går ut på att man behöver träna 4 gånger så lång sträcka per vecka som man planerar att springa för att få bra resultat. Det stämmer säkert bra, men blir VÄLDIGT mycket springande för lite län
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 21:03Joakim: Fasen också, kommer bli ett segt år för mig med 3347 mil i år 🙂
Joakim: Fasen också, kommer bli ett segt år för mig med 3347 mil i år 🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 21:10Hahaha, Niklas - touché!
Hahaha, Niklas - touché!
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 21:22Niklas, bara att säga upp dig från jobbet på en gång!
Niklas, bara att säga upp dig från jobbet på en gång!
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 21:58Isabellah Andersson ligger på drygt 1350 mil/år. Känns som en frisk satsning.
Isabellah Andersson ligger på drygt 1350 mil/år. Känns som en frisk satsning.
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 00:21Jag vet inte om jag tar mig vatten över huvudet. Men jag är med för att komma i gång med löpning igen. 100 mil kvar
Jag vet inte om jag tar mig vatten över huvudet. Men jag är med för att komma i gång med löpning igen. 100 mil kvar
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 09:38Jag är också med på minst 100 mil i år. Ligger i nivå på målet, gjort 16 km i år. Ett bra sätt att nå målet är att gå med i gruppen "streak running" (spring lite varje dag)
Jag är också med på minst 100 mil i år. Ligger i nivå på målet, gjort 16 km i år. Ett bra sätt att nå målet är att gå med i gruppen "streak running" (spring lite varje dag)
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 11:39Streak = 365 km/år = 36,5 mil/år. Bättre är att att springa långt (längre) sträckor nästan varje dag, säg 4-6 dagar/vecka.
Streak = 365 km/år = 36,5 mil/år. Bättre är att att springa långt (längre) sträckor nästan varje dag, säg 4-6 dagar/vecka.