Quote from Funbeat user on 31 July 2013, 06:1080mil efter en tidig mil.
Känns som 100 kommer i okt. Med Tjörn halv IM, LL och Växjö Marathon på schema jag vill inte slarva med träning.
80mil efter en tidig mil.
Känns som 100 kommer i okt. Med Tjörn halv IM, LL och Växjö Marathon på schema jag vill inte slarva med träning.
Quote from Funbeat user on 11 August 2013, 08:41Lördagens halvmara knäckte både mig och 100 vallen för i år.
Försökte hänga med i tempo som skulle ge mig ett nytt personligt men kände nästan direkt att det gick för fort. Orkade hänga med till ungefär 16 och som tack slutade det en bit över pers.
Stöp
Lördagens halvmara knäckte både mig och 100 vallen för i år.
Försökte hänga med i tempo som skulle ge mig ett nytt personligt men kände nästan direkt att det gick för fort. Orkade hänga med till ungefär 16 och som tack slutade det en bit över pers.
Stöp
Quote from Funbeat user on 11 August 2013, 11:23Grattis Mats!
Ta du din skål idag, den är du värd!Lugn löpvecka för min del denna vecka; 42,66 km.
Totalt i år 154,9 mil.Kram,
Jenny
Grattis Mats!
Ta du din skål idag, den är du värd!
Lugn löpvecka för min del denna vecka; 42,66 km.
Totalt i år 154,9 mil.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 11 August 2013, 11:27Grattis Mats! Hoppas du får ett trevligt efterhandsfirande.
Grattis Mats! Hoppas du får ett trevligt efterhandsfirande.
Quote from Funbeat user on 13 August 2013, 09:13Skål på dig Mats, din gamle räksmugglare! 😀 (t+)
Skål på dig Mats, din gamle räksmugglare! 😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 10:05http://www.funbeat.se/_images_streamed/person/goal_speedchart.aspx?GoalID=179908&Language=swe&DistanceUnit=km&cache=2013-08-14+10%3a02%3a42
Har varit för upptagen med att få till löpningen i sommar mellan alla aktiviteter, resande, gäster och att vara gä
Har varit för upptagen med att få till löpningen i sommar mellan alla aktiviteter, resande, gäster och att vara gä
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 10:47Grattis Magnus, ingen liten miss var det heller. Var nog ett tag sen du passerade gränsen. 🙂
Grattis Magnus, ingen liten miss var det heller. Var nog ett tag sen du passerade gränsen. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 10:49Tack Mats. Jo, det är nackdelen med att logga mycket via mobilen. Man ser inte helheten...
Tack Mats. Jo, det är nackdelen med att logga mycket via mobilen. Man ser inte helheten...
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 11:26Rejält med marginal som sagt... Grattis!
Rejält med marginal som sagt... Grattis!
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 11:56Grattis Magnus!
Du får väl berätta i efterhand var det blev (om du kommer ihåg..).
Grattis Magnus!
Du får väl berätta i efterhand var det blev (om du kommer ihåg..).