Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 18:31Härligt Kristina!!! Skål 🙂
Härligt Kristina!!! Skål 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 19:20Grattis och skål Kristina! 🙂 (t+) Men vad sjuttsingen ska du göra resten av året när du redan är framme?
Grattis och skål Kristina! 🙂 (t+) Men vad sjuttsingen ska du göra resten av året när du redan är framme?
Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 19:23Tack alla! Jaaa, vad ska jag göra? Pilla mig i naveln kanske? Äh, det verkar inget lattjo, jag fortsätter väl mot 200. 🙂
Tack alla! Jaaa, vad ska jag göra? Pilla mig i naveln kanske? Äh, det verkar inget lattjo, jag fortsätter väl mot 200. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 20:25Grattis Kristina. Dock lite tidigt att nå sitt årsmål redan nu. 200 mil låter bättre för dig.
Juhani: Så ska det låta. Fast just till 100 mil har du ju inte långt. 😉
Grattis Kristina. Dock lite tidigt att nå sitt årsmål redan nu. 200 mil låter bättre för dig.
Juhani: Så ska det låta. Fast just till 100 mil har du ju inte långt. 😉
Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 21:34Grattis Kristina! 100mil passerades i tisdags så nu är det bara att fortsätta mot 150 🙂
Grattis Kristina! 100mil passerades i tisdags så nu är det bara att fortsätta mot 150 🙂
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 07:03Tack!
Jonas: Jag har inte sprungit 200 tidigare och ville inte sätta ett mål där jag skulle hamna i en situation där jag tvingades tokfixera på att jaga distans. För mig är det minst lika viktigt vad milen består av. 🙂 Men kanske det för första gången
Tack!
Jonas: Jag har inte sprungit 200 tidigare och ville inte sätta ett mål där jag skulle hamna i en situation där jag tvingades tokfixera på att jaga distans. För mig är det minst lika viktigt vad milen består av. 🙂 Men kanske det för första gången
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 07:03Lycka till Jörgen!!! 🙂
Lycka till Jörgen!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 08:59Skål och grattis på er! 😀 (t+)
Jag gissar på rödtjut för Kristina.
Frågan är bara vad jörgen skålar i..Själv lär jag hamna ungefär ett Lidingölopp från dubblering i dag.
Det blir josagrogg ikväll.
Skål och grattis på er! 😀 (t+)
Jag gissar på rödtjut för Kristina.
Frågan är bara vad jörgen skålar i..
Själv lär jag hamna ungefär ett Lidingölopp från dubblering i dag.
Det blir josagrogg ikväll.
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 09:10Tack och rätt gissat! Ikväll blir det lite rödtjut. 🙂
Tack och rätt gissat! Ikväll blir det lite rödtjut. 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 30 August 2013, 12:31Njut av rödvinet Kristina! Grattis! 🙂
Njut av rödvinet Kristina! Grattis! 🙂