Quote from Funbeat user on 15 December 2012, 17:46Ja jag satsade naturligtvis på över 200 inför säsongen 2012...å det såg faktiskt djävligt bra ut innan jag begav mig till Romania å hufvudstaden Buchuresti. Maran gick bra fast långsamt naturligtvis å fotbollen på kvällen var abnorm på nybyggda National A
Ja jag satsade naturligtvis på över 200 inför säsongen 2012...å det såg faktiskt djävligt bra ut innan jag begav mig till Romania å hufvudstaden Buchuresti. Maran gick bra fast långsamt naturligtvis å fotbollen på kvällen var abnorm på nybyggda National A
Quote from Funbeat user on 15 December 2012, 19:26Wow! Jag undrade just häromdagen vart du har tagit vägen, Kjelle. Trist med besvären, men glad att höra att du är bättre!!!
Wow! Jag undrade just häromdagen vart du har tagit vägen, Kjelle. Trist med besvären, men glad att höra att du är bättre!!!
Quote from Funbeat user on 15 December 2012, 20:56Hmm... Hade en tanke om 100 mil i år, men har 21 mil kvar tills dess.. Det är ca 1.5mil/dag eller 10 halvmaror på 16 dagar... Så jag får väl satsa på nästa år..
Hmm... Hade en tanke om 100 mil i år, men har 21 mil kvar tills dess.. Det är ca 1.5mil/dag eller 10 halvmaror på 16 dagar... Så jag får väl satsa på nästa år..
Quote from Funbeat user on 15 December 2012, 22:21Kjell: Tråkigt att höra att du drabbats av taskiga bakterier i magen. Sådana där små saker verkar inte vara att leka med. Krya på dig.
Kjell: Tråkigt att höra att du drabbats av taskiga bakterier i magen. Sådana där små saker verkar inte vara att leka med. Krya på dig.
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 09:42Kjell är ju en ej SÅ gammal marathonsamlare. (t+)
Han kommer igen.
Kjell är ju en ej SÅ gammal marathonsamlare. (t+)
Han kommer igen.
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 11:03Heja på Kjelle!
Varför inte söka upp en sjukgymnast som har NMES (elstimulering via elektroder)? Då kan du kanske hålla lite liv i musklerna som sover gott när nerven inte fungerar? Om man har stora besvär kanske man kan prova skena som håller upp foten.
Heja på Kjelle!
Varför inte söka upp en sjukgymnast som har NMES (elstimulering via elektroder)? Då kan du kanske hålla lite liv i musklerna som sover gott när nerven inte fungerar? Om man har stora besvär kanske man kan prova skena som håller upp foten.
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 11:07Redovisning för v 49 och 50 (ej rolig läsning):
V. 49: 20,7 km. V. 50: 15,5 km
Totalt senaste 14 dagarna: 36,2 km
Totalt i år: 2 140,74 kmRyggskott (i onsdags) är det senaste hindret för löpning, men nu har jag ju smygit igång med löpningen igen. (H:)
Redovisning för v 49 och 50 (ej rolig läsning):
V. 49: 20,7 km. V. 50: 15,5 km
Totalt senaste 14 dagarna: 36,2 km
Totalt i år: 2 140,74 km
Ryggskott (i onsdags) är det senaste hindret för löpning, men nu har jag ju smygit igång med löpningen igen. (H:)
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 19:51Jenny....det var myche intressanta saker det där....å eftersom jag inte blir bättre så är det väl dags att kolla in vad som finnes kans ang råd, träning, behandlingar etc....ringer nog Tierps Vårdcentrum i morgon alt på tisdag. Öl-terapin hjälper för stun
Jenny....det var myche intressanta saker det där....å eftersom jag inte blir bättre så är det väl dags att kolla in vad som finnes kans ang råd, träning, behandlingar etc....ringer nog Tierps Vårdcentrum i morgon alt på tisdag. Öl-terapin hjälper för stun
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 20:10Varför vänta till tisdag?
Dina besvär verkar ju inte skojiga alls!
Kram,
Jenny
Varför vänta till tisdag?
Dina besvär verkar ju inte skojiga alls!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 21:14passerade just 150 mil
behöver jag säga vad jag firar med 😉
passerade just 150 mil
behöver jag säga vad jag firar med 😉