Quote from Guest on 8 September 2009, 15:44http://www.1001migliaitalia.it
1600km mysig randonne´
http://www.1001migliaitalia.it
1600km mysig randonne´
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 15:54Men Nisse hittade du inget längre lopp med ännu taggigare banprofil? 😉
Det där verkar vara en riktig utmaning.
Men Nisse hittade du inget längre lopp med ännu taggigare banprofil? 😉
Det där verkar vara en riktig utmaning.
Quote from ellen olsson on 8 September 2009, 15:5821754 höjdmeter är inte mycket för ett såpass långt lopp.
21754 höjdmeter är inte mycket för ett såpass långt lopp.
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 16:11Tänk, vilka lustiga lopp det finns.
Det är bara att anmäla sig via nätet (H)
Tänk, vilka lustiga lopp det finns.
Det är bara att anmäla sig via nätet (H)
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 20:24Fantastiskt! Riktigt lockande. Förhandlingar med hustrun om Italienresor brukar vara enkla, men denna resa tarvar en ny strategi...
Fantastiskt! Riktigt lockande. Förhandlingar med hustrun om Italienresor brukar vara enkla, men denna resa tarvar en ny strategi...
Quote from Charlotte Skoglund on 8 September 2009, 20:30då kommer ju Jotenheimen bara vara lite lätt uppvärmning för dig 🙂
spännande lopp.....minst sagt men tror jag bara tar lite kortare och snabbare lopp nästa år..........
då kommer ju Jotenheimen bara vara lite lätt uppvärmning för dig 🙂
spännande lopp.....minst sagt men tror jag bara tar lite kortare och snabbare lopp nästa år..........
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 20:36jäklar i min lilla låda! finns det ett bättre sätt att tillbringa pappasemestern på?
jäklar i min lilla låda! finns det ett bättre sätt att tillbringa pappasemestern på?
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 08:33Semestertips:
Du flyger ner till Milano .
Frun, mannen, partnern kommer till Milano när du närmar dig målet, sedan åker Ni på en romantiskt weekend till Linguren. Eftersom du har cyklat där så kommer du att hitta alla bra ställen .....
Semestertips:
Du flyger ner till Milano .
Frun, mannen, partnern kommer till Milano när du närmar dig målet, sedan åker Ni på en romantiskt weekend till Linguren. Eftersom du har cyklat där så kommer du att hitta alla bra ställen .....
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 19:49Vad är en lämplig strategi för att genomföra ett sånt här lopp? Hur går ombyten å sånt till? Sova/äta?
Vad är en lämplig strategi för att genomföra ett sånt här lopp? Hur går ombyten å sånt till? Sova/äta?
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 19:53Nisse: övertalningen av hustrun är inte så svår - hon är vinnörd och jobbar som inköpare på bolaget så hon har rätt bra koll på området. Däremot måste jag få styr på träningen för att det ska funka.
Nisse: övertalningen av hustrun är inte så svår - hon är vinnörd och jobbar som inköpare på bolaget så hon har rätt bra koll på området. Däremot måste jag få styr på träningen för att det ska funka.