Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 16:32Strategi;
Man kan ha 2 "drop-bags" som ligger på lämpliga ställen . Där kan man duscha sätta på sig rena klader och kanske sova lite. Man kan även ha lite batterier, mat, slangar, mm.Annars gäller der att äta och dricka hela tiden, - riktig mat . Inte e
Strategi;
Man kan ha 2 "drop-bags" som ligger på lämpliga ställen . Där kan man duscha sätta på sig rena klader och kanske sova lite. Man kan även ha lite batterier, mat, slangar, mm.
Annars gäller der att äta och dricka hela tiden, - riktig mat . Inte e
Quote from Charlotte Skoglund on 15 September 2009, 19:57se där då har även jag lyckats trycka på anmälningsknappen......
nu är det ju bara att lära sig att cykla uppför och nerför:-)
gissar att detta kommer bli ett minne för livet.......
se där då har även jag lyckats trycka på anmälningsknappen......
nu är det ju bara att lära sig att cykla uppför och nerför:-)
gissar att detta kommer bli ett minne för livet.......
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 10:3716 st svenskar + en halvtysk är anmälda.
Det är bara italien , UK och Tyskland som är fler ...
Intresset för randonné verkar öka i sverige.
Det kommer bli roligt på loppen i vår (brevets):-)Hoppas att fler vågar prova, man kan ju alltid börja med en
16 st svenskar + en halvtysk är anmälda.
Det är bara italien , UK och Tyskland som är fler ...
Intresset för randonné verkar öka i sverige.
Det kommer bli roligt på loppen i vår (brevets):-)
Hoppas att fler vågar prova, man kan ju alltid börja med en
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 14:48Det kommer bli svinroligt. 🙂
Det kommer bli svinroligt. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 19:03160 mil? I sträck? Drygt 5 VR? Är det rätt uppfattat?
Isf är det helt galet, men på ett underbart sätt. Det är ju så vackert i Italien.
160 mil? I sträck? Drygt 5 VR? Är det rätt uppfattat?
Isf är det helt galet, men på ett underbart sätt. Det är ju så vackert i Italien.
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 19:51Det är korrekt uppfattat, men det är cirka 19 VR när det gäller höjdmeter (V)
Det är korrekt uppfattat, men det är cirka 19 VR när det gäller höjdmeter (V)
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 21:24Nisse skrev:
"+ en halvtysk är anmälda"Hurrmfpfh!
Nisse skrev:
"+ en halvtysk är anmälda"
Hurrmfpfh!
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 23:13Härligt med lite perspektiv! 5 * VR map sträcka och 19 * VR map höjdmeter, det är vad jag kallar utmaning. Jag önskar alla som skall delta lycka till!!!
Härligt med lite perspektiv! 5 * VR map sträcka och 19 * VR map höjdmeter, det är vad jag kallar utmaning. Jag önskar alla som skall delta lycka till!!!
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 17:04Italien utan Dolomiterna är som kärlek utan kyssar!
Italien utan Dolomiterna är som kärlek utan kyssar!
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 20:24Ja, nu missar vi Dolimiterna, men får uppleva Appeninerna i stället, -det får duga...
Ja, nu missar vi Dolimiterna, men får uppleva Appeninerna i stället, -det får duga...