Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 15:54Nu var det mer tyckande från Kalle med flera som var poängen.
Nu var det mer tyckande från Kalle med flera som var poängen.
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 15:58För att citera bigmollo: "I min värld finns bara jag."
För att citera bigmollo: "I min värld finns bara jag."
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 16:00Ni verkar ha varit ganska gnälliga efter 100 mil?
Tur att ni var några som kunde hålla varandra sällskap.
Ni verkar ha varit ganska gnälliga efter 100 mil?
Tur att ni var några som kunde hålla varandra sällskap.
Quote from Funbeat user on 25 August 2010, 16:46Bra kämpat! Italien är ett toppenland för cykling. Sen är det ju som räven sa: surt! men för allt i världen använd inte VR-rundan som måttstock. Det är att förnedra Italien...
Bra kämpat! Italien är ett toppenland för cykling. Sen är det ju som räven sa: surt! men för allt i världen använd inte VR-rundan som måttstock. Det är att förnedra Italien...
Quote from Charlotte Skoglund on 26 August 2010, 00:13har haft lite dåligt med uppkoppling
men loppet som sådant mer än kanon...vilka underbara sträckor som passerats...förutom de första 40milen och de aslutande 12..resten bara porrigt underbart...för mycket vackert under för kort tid för att lyckas sammanfa
har haft lite dåligt med uppkoppling
men loppet som sådant mer än kanon...vilka underbara sträckor som passerats...förutom de första 40milen och de aslutande 12..resten bara porrigt underbart...för mycket vackert under för kort tid för att lyckas sammanfa
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 08:50Bra jobbat Kalle !
Bra jobbat Kalle !
Quote from Funbeat user on 27 August 2010, 08:33Det där var en riktigt höjdare. Håller med Kalle om de första 40 och de sista 10 milen. De var lite trista. Men resten var cykelporr. Jag sa att jag inte skulle köra loppet igen, men jag börjar bli osäker. (H:)
Det där var en riktigt höjdare. Håller med Kalle om de första 40 och de sista 10 milen. De var lite trista. Men resten var cykelporr. Jag sa att jag inte skulle köra loppet igen, men jag börjar bli osäker. (H:)
Quote from Charlotte Skoglund on 27 August 2010, 10:16klart som tusan att jag ska köra igen.....
nu vet jag ju hur det är upplagt och vad som är jobbigt....
svårt att göra en bloggning om det hela då ord inte kan beskriva den känslan jag hade i kroppen då jag slet mig uppför med gott sällskap eller svichade
klart som tusan att jag ska köra igen.....
nu vet jag ju hur det är upplagt och vad som är jobbigt....
svårt att göra en bloggning om det hela då ord inte kan beskriva den känslan jag hade i kroppen då jag slet mig uppför med gott sällskap eller svichade