Quote from Guest on 28 December 2009, 11:44Välkomna till en liten personlig utmaning under 2010. Det gäller alltså att göra i snitt 30 armhävningar per dag, varje dag under 2010.
Hoppas bara att jag räknat rätt (#).Man får givetvis göra många många fler. Men inte färre 🙂
BILD:http://svt.se
Välkomna till en liten personlig utmaning under 2010. Det gäller alltså att göra i snitt 30 armhävningar per dag, varje dag under 2010.
Hoppas bara att jag räknat rätt (#).
Man får givetvis göra många många fler. Men inte färre 🙂
BILD:http://svt.se
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 11:54Hur i hela fridens namn fick du lurat mig till detta? 😉
Hur i hela fridens namn fick du lurat mig till detta? 😉
Quote from Catharina Brattlin on 28 December 2009, 11:58Ah, vi är väl osedvanligt lättlurade Yvonne! 🙂
Ah, vi är väl osedvanligt lättlurade Yvonne! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 11:58Ja det vore ju kul att kunna stoltsera med det på nyårsafton 2010.
Vilka muskler jobbar jag med vid armhävningar? Som du vet är jag ju inte så bra på att göra många armhävningar men jag gör de i alla fall tekniskt bra (har jag hört).
Men varför räknar du
Ja det vore ju kul att kunna stoltsera med det på nyårsafton 2010.
Vilka muskler jobbar jag med vid armhävningar? Som du vet är jag ju inte så bra på att göra många armhävningar men jag gör de i alla fall tekniskt bra (har jag hört).
Men varför räknar du
Quote from Catharina Brattlin on 28 December 2009, 11:59Barbro, han räknar inte med några push ups på nyårsdagen. Jag har, t ex, redan bett om dispens. (H)
Barbro, han räknar inte med några push ups på nyårsdagen. Jag har, t ex, redan bett om dispens. (H)
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 12:01OK - det var väl lite klent. Klart vi ska räkna med ALLA dagar under året.
OK - det var väl lite klent. Klart vi ska räkna med ALLA dagar under året.
Quote from Catharina Brattlin on 28 December 2009, 12:10Det löser man enklast med att göra 60 st den 2:e januari istället. Så uppnås målet ändå.
NÅN vilodag måste man ha! 😉
Det löser man enklast med att göra 60 st den 2:e januari istället. Så uppnås målet ändå.
NÅN vilodag måste man ha! 😉
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 12:18Ja det var så jag tänkte 🙂
Kommer förmodligen bli fler dagar under året som jag kommer att "fuska". Men det gäller att inte ha för många såna dagar. Då blir det tufft på slutet 🙂
Ja det var så jag tänkte 🙂
Kommer förmodligen bli fler dagar under året som jag kommer att "fuska". Men det gäller att inte ha för många såna dagar. Då blir det tufft på slutet 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 12:19Barbro: musklerna som används vid armhävningar är bröstmuskler och triceps. Så efter dessa 10920 armhävningar är nog gäddhänget ett minne blott! (H)
Barbro: musklerna som används vid armhävningar är bröstmuskler och triceps. Så efter dessa 10920 armhävningar är nog gäddhänget ett minne blott! (H)
Quote from Catharina Brattlin on 28 December 2009, 12:25Kan säga också att magen lär bli platt och ryggen stark. Push ups är kanonbra, statisk träning för coren också.
För, vi ska väl göra dem på tårna, väl? 😉
Kan säga också att magen lär bli platt och ryggen stark. Push ups är kanonbra, statisk träning för coren också.
För, vi ska väl göra dem på tårna, väl? 😉