Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 14:54Måste bara kolla: ÄR det okej med armhävningar på knäna åtminstone till att börja med - eller är jag diskad innan jag ens har börjat? 🙁
Måste bara kolla: ÄR det okej med armhävningar på knäna åtminstone till att börja med - eller är jag diskad innan jag ens har börjat? 🙁
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 14:55Man kan göra sina på knäna, tårna eller som jag på en arm och knogarna 🙂
Man kan göra sina på knäna, tårna eller som jag på en arm och knogarna 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 28 December 2009, 15:06Yvonne, självklart är OK att köra på knäna!
Jag ville bara visa ett exempel på hur man kan lura kroppen att utföra stordåd! 🙂
Det ska bli kul det här!
Yvonne, självklart är OK att köra på knäna!
Jag ville bara visa ett exempel på hur man kan lura kroppen att utföra stordåd! 🙂
Det ska bli kul det här!
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 15:16Mikael: glöm inte att klappa händerna också! (H)
Mikael: glöm inte att klappa händerna också! (H)
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 15:20Skrev jag inte det? (#)
Jag gör det alltid bakom ryggen (H)
Skrev jag inte det? (#)
Jag gör det alltid bakom ryggen (H)
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 15:54Plankan är ju klockren - brukar göra den med fötterna uppe på en bräda.
Och hur blir det med situpsen?
Plankan är ju klockren - brukar göra den med fötterna uppe på en bräda.
Och hur blir det med situpsen?
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 17:12Jaaa! Jag är också med i armhävningsutmaningen! Det gick ju åt skogen med mina 100 pushups i en följd sist, men 30 om dagen ska jag verkligen försöka att rulla mig ur sängen och göra. Lika bra att göra det direkt på mornen 🙂
Jaaa! Jag är också med i armhävningsutmaningen! Det gick ju åt skogen med mina 100 pushups i en följd sist, men 30 om dagen ska jag verkligen försöka att rulla mig ur sängen och göra. Lika bra att göra det direkt på mornen 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 19:07Jaha då har jag och Sylvia smygstartat 2010-års armhävningsutmaning. 30 push-ups = 1 minut (V)
Jaha då har jag och Sylvia smygstartat 2010-års armhävningsutmaning. 30 push-ups = 1 minut (V)
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 19:22... jaså ni kunde inte vänta till fredag.
Men dom räknas inte med i utmaningen, så det så!
... jaså ni kunde inte vänta till fredag.
Men dom räknas inte med i utmaningen, så det så!
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 20:20YOGA? I solhälsning A gör man en långsam tricepsarmhävning, och i solhälsning B gör man två. Per solhälsning, så man är rätt mör i triceps efter ett yogapass. Vad säger ni? Räknas dom?
YOGA? I solhälsning A gör man en långsam tricepsarmhävning, och i solhälsning B gör man två. Per solhälsning, så man är rätt mör i triceps efter ett yogapass. Vad säger ni? Räknas dom?