Quote from Catharina Brattlin on 29 December 2009, 18:27Såna är bra! Man kommer djupare ner i push up:en än annars. Jag brukar använda min gamla step-bräda. Fast, då får man ju så klart byta sida emellanåt...
Tomas, han vill att Du kommer i ÄNNU bättre form. 😉
Såna är bra! Man kommer djupare ner i push up:en än annars. Jag brukar använda min gamla step-bräda. Fast, då får man ju så klart byta sida emellanåt...
Tomas, han vill att Du kommer i ÄNNU bättre form. 😉
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 18:36Om det är nån som behöver komma igång så är det han 😉
Ps ni har väl sett mina biceps på mina publicerade bilder (H)
Om det är nån som behöver komma igång så är det han 😉
Ps ni har väl sett mina biceps på mina publicerade bilder (H)
Quote from Catharina Brattlin on 29 December 2009, 18:39Nope, upp till bevis nu Tomas! 😉
Nope, upp till bevis nu Tomas! 😉
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 18:55Attans finns dom inte kvar i cyber rymden!!:-(
Attans finns dom inte kvar i cyber rymden!!:-(
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 13:25Har även jag kört lite uppvärmning, otroligt vad fort det går för muskler att "tyna bort" och vad tid det tar att bygga upp igen!
Har även jag kört lite uppvärmning, otroligt vad fort det går för muskler att "tyna bort" och vad tid det tar att bygga upp igen!
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 13:28Jag räknar helt kallt med att ingen uppvärmning behövs! (H)
Jag räknar helt kallt med att ingen uppvärmning behövs! (H)
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 11:09Inser generat att det får bli 15 armhävningar x 2 (H) Kanske det jag gör inte ens räknas som armhävningar men det ska bli bättre!
Inser generat att det får bli 15 armhävningar x 2 (H) Kanske det jag gör inte ens räknas som armhävningar men det ska bli bättre!
Quote from Erik Widgren on 1 January 2010, 11:21Jag har gjort dagens 30 nu! 🙂
Jag har gjort dagens 30 nu! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 11:382ggr 20 blev dagens skörd!
d fortsättning till er alla!
2ggr 20 blev dagens skörd!
d fortsättning till er alla!
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 11:45Ina: du gjorde precis som jag då!
Jag tog också 2*15 och tyckte det var alldeles tillräckligt tungt! Dessutom tog jag dem på knäna - som vanligt. (Jag testade på tårna "utom tävlan" och klarade "hela" 2 stycken :()... men vi måste ju se det positiva i
Ina: du gjorde precis som jag då!
Jag tog också 2*15 och tyckte det var alldeles tillräckligt tungt! Dessutom tog jag dem på knäna - som vanligt. (Jag testade på tårna "utom tävlan" och klarade "hela" 2 stycken :()
... men vi måste ju se det positiva i