Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 18:01Bra ! ser ut som vi behöver en ordningsman/kvinna här i gruppen!!
Fuskande måste beivras !
(H)
Bra ! ser ut som vi behöver en ordningsman/kvinna här i gruppen!!
Fuskande måste beivras !
(H)
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 18:25Tomas! Du snackar med admin (H)
Tomas! Du snackar med admin (H)
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 18:26Hej-hej. Jag hänger på det här! Jag lovar snärja lite så att jag kommer i kapp. Det kanske tar några dagar dock - hoppas det är OK? 🙂
Hej-hej. Jag hänger på det här! Jag lovar snärja lite så att jag kommer i kapp. Det kanske tar några dagar dock - hoppas det är OK? 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 18:34Säkert helt ok Kristina! Det har ju varit ok att tjuvstarta så..;)
Säkert helt ok Kristina! Det har ju varit ok att tjuvstarta så..;)
Quote from Niklas Borselius on 3 January 2010, 18:38Om nån har reggat 5 min armhävningar på en dag så har man alltså gjort 150 stycken...eller... tänker jag fel ??
Om nån har reggat 5 min armhävningar på en dag så har man alltså gjort 150 stycken...eller... tänker jag fel ??
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 18:41Mikael
Skönt att du tar på dig ansvaret i sann diktatorisk anda!! (t+)
Mikael
Skönt att du tar på dig ansvaret i sann diktatorisk anda!! (t+)
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 20:11@Annelie: Du har fattat helt rätt. 150 armhävningar = 5 minuter.
@Annelie: Du har fattat helt rätt. 150 armhävningar = 5 minuter.
Quote from Catharina Brattlin on 4 January 2010, 00:385 minuter!?!
Fasen, jag hade fullt sjå med mina 1 och en halv minut! På den tiden hann jag bara 45. 30 först, och sen 15 till. Sen var jag trött!
(#)
5 minuter!?!
Fasen, jag hade fullt sjå med mina 1 och en halv minut! På den tiden hann jag bara 45. 30 först, och sen 15 till. Sen var jag trött!
(#)
Quote from Niklas Borselius on 4 January 2010, 08:03Ja, det var det jag tyckte också, fem minuter... Jag har fullt sjå med att klara 3x15.
Ja, det var det jag tyckte också, fem minuter... Jag har fullt sjå med att klara 3x15.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 08:20Körde nu på mornen utan mina Push Up bars och klarade utan vidare 40 st. Med mina Push ups är jag helt färdig efter 30st.
Körde nu på mornen utan mina Push Up bars och klarade utan vidare 40 st. Med mina Push ups är jag helt färdig efter 30st.