Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 10:43Jag läste antydan nånstans... 😉
Jag läste antydan nånstans... 😉
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 10:56Aha, en piskande administratör! Jättebra, fortsätt gärna med det :-). Jag kör bara varannan dag så då blir det 60 på "raken", men den 7/1 kan du räkna med att det står 7 minuter på mig!
Bra jobb, allihopa!
Aha, en piskande administratör! Jättebra, fortsätt gärna med det :-). Jag kör bara varannan dag så då blir det 60 på "raken", men den 7/1 kan du räkna med att det står 7 minuter på mig!
Bra jobb, allihopa!
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 11:02Jag piskar så länge du vill Elli! 😀
Jag piskar så länge du vill Elli! 😀
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 11:10Det finns ett finskt talesätt som heter "Älä yllytä hullua!"
Fritt översatt betyder det ungefär "Provocera inte en galning".Det var just det du gjorde Mikael: nu var jag ju tvungen att ta i alldeles för mycket bara för att inte släntra efter...
Så istäl
Det finns ett finskt talesätt som heter "Älä yllytä hullua!"
Fritt översatt betyder det ungefär "Provocera inte en galning".
Det var just det du gjorde Mikael: nu var jag ju tvungen att ta i alldeles för mycket bara för att inte släntra efter...
Så istäl
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 11:21Jag är en utmärkt coach. Eller hullu om du så vill (H)
Jag är en utmärkt coach. Eller hullu om du så vill (H)
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 12:07Heja coachen! (t+)
Heja coachen! (t+)
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 13:04Piskar Perkele!
Finns det inte andra forum där dom har sådana läggningar Mikael ?
Piskar Perkele!
Finns det inte andra forum där dom har sådana läggningar Mikael ?
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 13:05Se så. Ner på alla fyra nu Tomas (H:)
Se så. Ner på alla fyra nu Tomas (H:)
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 15:16Japp, jag har kört 2 min= 60 st idag.
Japp, jag har kört 2 min= 60 st idag.
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 15:19Vi är 16 stycken medlemmar men bara 10 på topplistan 🙂
Hur kommer detta sig? Har vi medlemmar som fuskar här tro???
Vi är 16 stycken medlemmar men bara 10 på topplistan 🙂
Hur kommer detta sig? Har vi medlemmar som fuskar här tro???