Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 16:3860 stycken skälvande armhävningar åstadkomna. Mer envist än snyggt.... (H)
60 stycken skälvande armhävningar åstadkomna. Mer envist än snyggt.... (H)
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 18:04Hej armhävnings-kompisar! Idag hade jag en liten tanke-lapsus. Jag gjorde armhävningarna EFTER styrkepasset. Det var nätt och jämt att jag orkade darra fram dagens dos på 30 armhävningar:( I morn blir det innan frukost. Känns säkrast så! Jobba på allihop
Hej armhävnings-kompisar! Idag hade jag en liten tanke-lapsus. Jag gjorde armhävningarna EFTER styrkepasset. Det var nätt och jämt att jag orkade darra fram dagens dos på 30 armhävningar:( I morn blir det innan frukost. Känns säkrast så! Jobba på allihop
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 18:15(t+)
5/10/5/10 och sen med språng mot müslin. 😉
(t+)
5/10/5/10 och sen med språng mot müslin. 😉
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 18:20Lars
Är det en form av intervall träning ?
Lars
Är det en form av intervall träning ?
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 18:27Nej Tomas det är ett lättare sätt att "fixa det på" och särskilt före frukost när inte alla senfästen har vaknat... 🙂
Nej Tomas det är ett lättare sätt att "fixa det på" och särskilt före frukost när inte alla senfästen har vaknat... 🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 20:54Det är väl OK att intervalla dom också? Finns väl ingen regel som säger att alla ska göras i ett svep - i så fall har jag diskvalificerat mig relativt omgående. Idag körde jag en pilatesövning där det ingår valfritt antal armhävningar mitt i. Den körde ja
Det är väl OK att intervalla dom också? Finns väl ingen regel som säger att alla ska göras i ett svep - i så fall har jag diskvalificerat mig relativt omgående. Idag körde jag en pilatesövning där det ingår valfritt antal armhävningar mitt i. Den körde ja
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 21:11Fia-Lotta. I den här underbara gruppen råder total demokrati... Personligen gjorde jag 30 stycken på knogarna idag EFTER gympasset. Dom räknas. Men såklart det är ju jag det... (H)
Fia-Lotta. I den här underbara gruppen råder total demokrati... Personligen gjorde jag 30 stycken på knogarna idag EFTER gympasset. Dom räknas. Men såklart det är ju jag det... (H)
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 21:12Du är ju coachen ju och det är din plikt att vara ett föredöme för oss andra! 🙂
Du är ju coachen ju och det är din plikt att vara ett föredöme för oss andra! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 21:16Usch säg inte så. Tänk vecka 4 när jag ligger i vinterkräksjukan, eller vecka 5 när jag har varit på Ålandskryssning eller midsommardagen eller... Men då kan det vara bra att ha några på saldot (V).
Elda på nu flickor! men inte för mycket. Tänk på handle
Usch säg inte så. Tänk vecka 4 när jag ligger i vinterkräksjukan, eller vecka 5 när jag har varit på Ålandskryssning eller midsommardagen eller... Men då kan det vara bra att ha några på saldot (V).
Elda på nu flickor! men inte för mycket. Tänk på handle
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 00:54Skönt med en bra ledare/lagkapten.
Mikael MoDo behöver nåt nytt, När är du ledig?
Skönt med en bra ledare/lagkapten.
Mikael MoDo behöver nåt nytt, När är du ledig?