Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kära Admin (H:)

Borde inte topplistan baseras på antal repetitioner isället för tid ?

Tack för ordet.

30 armhävningar = 1 min.
Efter överenskommelse tidigare upp i diskussionen.

Jag gör mina 30 mellan frukosten och duschen. Har lite mera ork i armarna då.

För all del Barbro

Att 30 st är 1 min hindrar inte att topplistan baseras på antal gjorda armhävningar och inte antal gjorda minuter.

Tanken var bara att vi kallar gruppen 10920 armhävningar och då vore det kanske rimligt att vi mätte antal och inte min

Kära vänner. Jag hade gärna satt målet så att topplistan speglade antalet armhävningar och inte tid. Tyvärr kan bara målet sättats till sträcka eller tid. Som jag tolkar Olles instruktioner. Men jag kan ha fel. Jag har haft fel förr (#).

Sedan skulle ja

VA?!? Ingen tävling??

😉

Som personligt mål kan man ange antalet repetioner av nåt, men hur det är vid gruppmål vet jag inte.

För egen del kvittar det vad vi mäter. Jag orkar inte göra fler än 30 korrekt utförda armhävningar per minut ändå.

Mikael! Kommer man långt med fjäsk i våran fina grupp? I så fall borde Kerstis leda överlägset! Det finns ett värre ord för fjäsk! Men det är ju snart Söndag och jag vill inte ta så fula ord i min mun! Vad stilig du är Mikael!

Gruppmålet saknar valet antal repetitioner. Sorry 🙁

Fjäsk Tomas? Jag säger som Lydia Grant i TV serien Fame;
"You want fame? Well, fame costs. And right here is where you start paying ... in sweat." (H)

BILD:www.bodyrock.tv/wp-content/uploads/2009/12

Ja det ser ju kul ut! Det kör vi på.:D

Ingen tävling??? 🙁

Ingen tävling???