Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Du får väl bjuda Mikael på nåt som gör honom magsjuk! Då kanske du får hålla i den åtråvärda piskan! Fast det lär väl bli rena semestern i så fall Tomas! Eller? Mikael har ju lagt ribban rätt så högt!

d morn armhävare. Admin är uppe tidigt och kollar sina adepter. Jag har i min kalender satt 0 minuter på armhävningar gjorda under 2009. Insåg att det pajar statistiken trots att gruppens mål ska räknas fr.o.m 2010-01-01.

Nu kör vi!

BILD:www.bronzebowpu

Kålmask - Solhälsningar? Same-same. Sådär får vi hålla på, timme ut och timme in på Yogan. Fatta att man blir trött.

Jag har också skrivit en nolla på mina innan årsskiftet. 🙂

Men Mikael, när Du skrev målet, fyllde Du inte i att det skulle börja gälla 2010-01-01? Det trodde jag, så jag har inte haft en tanke på det där...

Men det var ju det jag gjorde... 🙁

Lars Johansson knep förstaplatsen efter första veckans armhävningsorgie. 14 minuter d.v.s. plus 7. Bra gjort Lars! Ni andra!grattis eller skärpning (H)

Ursäkta nu coach, men hur räknar du egentligen?
Enligt min matematik är det först i morn som utmaningen pågått en vecka.

En vecka = 7 dagar.
Idag har det gått sex dagar av det nya året och vi är inne på den sjunde dagen.
Comprendo? (H)

Skulle bara skojja till det lite... 🙁

Å tack Mikael men det hinner hända mycket m.h.t. de flertalet timmar som återstår av dygnet (Ainoastaani tunnin olla jäljellä) i denna trevliga och motiverade grupp. (t+) Känns verkligen som att alla jobbar mot målet och det är mycket stimulerande. Kör hå

Väl bekomme Lars.

Sinun on käytettävä aika tehokkaasti 😉