Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 00:59Du får väl bjuda Mikael på nåt som gör honom magsjuk! Då kanske du får hålla i den åtråvärda piskan! Fast det lär väl bli rena semestern i så fall Tomas! Eller? Mikael har ju lagt ribban rätt så högt!
Du får väl bjuda Mikael på nåt som gör honom magsjuk! Då kanske du får hålla i den åtråvärda piskan! Fast det lär väl bli rena semestern i så fall Tomas! Eller? Mikael har ju lagt ribban rätt så högt!
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 08:01d morn armhävare. Admin är uppe tidigt och kollar sina adepter. Jag har i min kalender satt 0 minuter på armhävningar gjorda under 2009. Insåg att det pajar statistiken trots att gruppens mål ska räknas fr.o.m 2010-01-01.
Nu kör vi!
BILD:www.bronzebowpu
d morn armhävare. Admin är uppe tidigt och kollar sina adepter. Jag har i min kalender satt 0 minuter på armhävningar gjorda under 2009. Insåg att det pajar statistiken trots att gruppens mål ska räknas fr.o.m 2010-01-01.
Nu kör vi!
BILD:www.bronzebowpu
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 08:58Kålmask - Solhälsningar? Same-same. Sådär får vi hålla på, timme ut och timme in på Yogan. Fatta att man blir trött.
Kålmask - Solhälsningar? Same-same. Sådär får vi hålla på, timme ut och timme in på Yogan. Fatta att man blir trött.
Quote from Catharina Brattlin on 6 January 2010, 10:36Jag har också skrivit en nolla på mina innan årsskiftet. 🙂
Men Mikael, när Du skrev målet, fyllde Du inte i att det skulle börja gälla 2010-01-01? Det trodde jag, så jag har inte haft en tanke på det där...
Jag har också skrivit en nolla på mina innan årsskiftet. 🙂
Men Mikael, när Du skrev målet, fyllde Du inte i att det skulle börja gälla 2010-01-01? Det trodde jag, så jag har inte haft en tanke på det där...
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 11:13Men det var ju det jag gjorde... 🙁
Men det var ju det jag gjorde... 🙁
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 00:43Lars Johansson knep förstaplatsen efter första veckans armhävningsorgie. 14 minuter d.v.s. plus 7. Bra gjort Lars! Ni andra!grattis eller skärpning (H)
Lars Johansson knep förstaplatsen efter första veckans armhävningsorgie. 14 minuter d.v.s. plus 7. Bra gjort Lars! Ni andra!grattis eller skärpning (H)
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 06:29Ursäkta nu coach, men hur räknar du egentligen?
Enligt min matematik är det först i morn som utmaningen pågått en vecka.En vecka = 7 dagar.
Idag har det gått sex dagar av det nya året och vi är inne på den sjunde dagen.
Comprendo? (H)
Ursäkta nu coach, men hur räknar du egentligen?
Enligt min matematik är det först i morn som utmaningen pågått en vecka.
En vecka = 7 dagar.
Idag har det gått sex dagar av det nya året och vi är inne på den sjunde dagen.
Comprendo? (H)
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 09:19Skulle bara skojja till det lite... 🙁
Skulle bara skojja till det lite... 🙁
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 12:35Å tack Mikael men det hinner hända mycket m.h.t. de flertalet timmar som återstår av dygnet (Ainoastaani tunnin olla jäljellä) i denna trevliga och motiverade grupp. (t+) Känns verkligen som att alla jobbar mot målet och det är mycket stimulerande. Kör hå
Å tack Mikael men det hinner hända mycket m.h.t. de flertalet timmar som återstår av dygnet (Ainoastaani tunnin olla jäljellä) i denna trevliga och motiverade grupp. (t+) Känns verkligen som att alla jobbar mot målet och det är mycket stimulerande. Kör hå
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 14:40Väl bekomme Lars.
Sinun on käytettävä aika tehokkaasti 😉
Väl bekomme Lars.
Sinun on käytettävä aika tehokkaasti 😉