Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 09:04Du är SÅÅÅ välkommen Fia-Lotta! 🙂
Du är SÅÅÅ välkommen Fia-Lotta! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 09:28Tack! 🙂
Ska träna styrketräning idag så jag ska försöka fixa 60 till (3x20) så är jag nästan i kapp.
Tack! 🙂
Ska träna styrketräning idag så jag ska försöka fixa 60 till (3x20) så är jag nästan i kapp.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 15:01Denna "nån" var visst jag. Har ändrat till 1 min nu efter att jag fått en tillrättavisning av vår admin. SORRY! SORRY! Ska aldrig upprepas - jag lovar!!!! 🙂
Denna "nån" var visst jag. Har ändrat till 1 min nu efter att jag fått en tillrättavisning av vår admin. SORRY! SORRY! Ska aldrig upprepas - jag lovar!!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 15:04🙂
Tack Babs. Sådärja. Nu är admin på plats nummer 1 på Topplistan (H).
Började för tidigt. Moi?
🙂
Tack Babs. Sådärja. Nu är admin på plats nummer 1 på Topplistan (H).
Började för tidigt. Moi?
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 15:10Var kan jag se en topplista?
Var kan jag se en topplista?
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 15:10Klicka på fliken Topplistan. 🙂
Klicka på fliken Topplistan. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 18:23http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=4727
om nån vill kopiera, istället för att lägga in varje enskilt pass varje dag så kan man ju göra 30 ah till! Men då får man ju ändra antalet minuter men det gör jag iaf hellre.
Idag tyckte j
http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=4727
om nån vill kopiera, istället för att lägga in varje enskilt pass varje dag så kan man ju göra 30 ah till! Men då får man ju ändra antalet minuter men det gör jag iaf hellre.
Idag tyckte j
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 19:25Jag har ju fått gasa lite för att komma i kapp och har kört 60 st 2 dagar i rad nu från att ha slarvat duktigt med överkroppsträningen senaste veckorna. Nu har jag en antydan till..... .......träningsvärk. 😀
Jag har ju fått gasa lite för att komma i kapp och har kört 60 st 2 dagar i rad nu från att ha slarvat duktigt med överkroppsträningen senaste veckorna. Nu har jag en antydan till..... .......träningsvärk. 😀
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 10:39Snart har vi klarat av första veckan. Enligt mina beräkningar så ska man ligga på 7 minuter eller över för att vara i fas. Så damerna;
Renqvist, Vanelli, Scot, Sörensen, Peiper och Annelie J kanske behöver shape up lite 😉 Nu är det ju inte förrän i morn
Snart har vi klarat av första veckan. Enligt mina beräkningar så ska man ligga på 7 minuter eller över för att vara i fas. Så damerna;
Renqvist, Vanelli, Scot, Sörensen, Peiper och Annelie J kanske behöver shape up lite 😉 Nu är det ju inte förrän i morn
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 10:41Aj-aj-aj-oj-oj-oj kapten! 😀 Hinner inte i kapp helt, men ska försöka få till 2 minuter idag i alla fall trots träningsvärken
Aj-aj-aj-oj-oj-oj kapten! 😀 Hinner inte i kapp helt, men ska försöka få till 2 minuter idag i alla fall trots träningsvärken