Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Du är SÅÅÅ välkommen Fia-Lotta! 🙂

Tack! 🙂

Ska träna styrketräning idag så jag ska försöka fixa 60 till (3x20) så är jag nästan i kapp.

Denna "nån" var visst jag. Har ändrat till 1 min nu efter att jag fått en tillrättavisning av vår admin. SORRY! SORRY! Ska aldrig upprepas - jag lovar!!!! 🙂

🙂

Tack Babs. Sådärja. Nu är admin på plats nummer 1 på Topplistan (H).

Började för tidigt. Moi?

Var kan jag se en topplista?

Klicka på fliken Topplistan. 🙂

http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=4727

om nån vill kopiera, istället för att lägga in varje enskilt pass varje dag så kan man ju göra 30 ah till! Men då får man ju ändra antalet minuter men det gör jag iaf hellre.

Idag tyckte j

Jag har ju fått gasa lite för att komma i kapp och har kört 60 st 2 dagar i rad nu från att ha slarvat duktigt med överkroppsträningen senaste veckorna. Nu har jag en antydan till..... .......träningsvärk. 😀

Snart har vi klarat av första veckan. Enligt mina beräkningar så ska man ligga på 7 minuter eller över för att vara i fas. Så damerna;
Renqvist, Vanelli, Scot, Sörensen, Peiper och Annelie J kanske behöver shape up lite 😉 Nu är det ju inte förrän i morn

Aj-aj-aj-oj-oj-oj kapten! 😀 Hinner inte i kapp helt, men ska försöka få till 2 minuter idag i alla fall trots träningsvärken